Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• De c70 is heel geslaagd (wat zijn voorganger ook was), al zou ik wel voor iets anders opteren in dezelfde klasse.

Comment

• Ik ga hier ook nog een paar foto's posten.

S60

Comment

• XC90

Comment

• C70

Comment

• Zalig als ge al die foto's van de C70 na elkaar bekijkt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr
                      Zalig als ge al die foto's van de C70 na elkaar bekijkt!
                      Hier is er een film van gemaakt

Comment

• Amai precies veel volvo lovers hier, ik kon ook kiezen tussen een audi of een volvo maar heb toch voor een audi gekozen Ik ben volvo wat beu gezien, mijn ouders rijden al jaren met volvo's en vind ze zo weinig veranderen door de jaren heen. De enigste reden waarom we dan voor volvo kozen was omdat we ze gratis van volvo kregen De mooiste volvo van het moment vind ik toch nog de jeep, die mag er best wel zijn amai! What an animal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audigirl
                          vind ze zo weinig veranderen door de jaren heen.
                          wel dat vind ik nu juist het positieve punt aan Volvo, ze vernieuwen en ze veranderen maar niet té zo als sommige merken die ineens een heel ander design beginnen dat veel te futuristisch is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                            wel dat vind ik nu juist het positieve punt aan Volvo, ze vernieuwen en ze veranderen maar niet té zo als sommige merken die ineens een heel ander design beginnen dat veel te futuristisch is.

gij zou goe met mijn grootvader overeenkomen dan, die is nog baas geweest van volvo europe hier in gent, voor hem is het ook al volvo

Comment

Amai precies veel volvo lovers hier, ik kon ook kiezen tussen een audi of een volvo maar heb toch voor een audi gekozen Ik ben volvo wat beu gezien, mijn ouders rijden al jaren met volvo's en vind ze zo weinig veranderen door de jaren heen. De enigste reden waarom we dan voor volvo kozen was omdat we ze gratis van volvo kregen De mooiste volvo van het moment vind ik toch nog de jeep, die mag er best wel zijn amai! What an animal
                              Amai, wel een speciale schrijfstijl moet ik zeggen.

De Jeep van Volvo, tiens, en ik die dacht dat Volvo en Jeep 2 merken waren

btw, schrijf dit beter in het Audi-lovers topic, kwestie van geen oorlogjes te starten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                                Amai, wel een speciale schrijfstijl moet ik zeggen.

De Jeep van Volvo, tiens, en ik die dacht dat Volvo en Jeep 2 merken waren

btw, schrijf dit beter in het Audi-lovers topic, kwestie van geen oorlogjes te starten
                                Lol, hoe zal ik het zeggen, op het gebied van auto's ben ik nogal een leek
                                Hoe zeg je dat anders een jeep? alé ge weet wel, zoiets hoger met van die dikke banden onder

Comment

• SUV zal je bedoelen .

Comment

gij zou goe met mijn grootvader overeenkomen dan, die is nog baas geweest van volvo europe hier in gent, voor hem is het ook al volvo
                                    Het zit dan blijkbaar in de familie de liefde voor de automobielen voor mij is het niet al Volvo hoor, ik vind het gewoon een sterk punt van volvo dat ze niet te veel veranderen door de jaren heen, volvo is niet mijn favoriet merk hoor .

Comment

• Kweet niet of het hier ooit al gestaan heeft, en ben ook niet van plan heel het topic af te schuimen op zoek er naar, maar ik wilde dit wel es met jullie delen !

Vette C70R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
                                        Kweet niet of het hier ooit al gestaan heeft, en ben ook niet van plan heel het topic af te schuimen op zoek er naar, maar ik wilde dit wel es met jullie delen !

Vette C70R
                                        ja amai das idd wel vet, er zijn maar weinig wagens waar zo een brede bodykit helemaal tot zijn recht komt! knap!

Comment

• Ik vind deze ook prachtig

Ik had hem net gezien op het forum volvo tuning
                                          http://board.carstyling.net/forumdisplay.php?f=23

Comment

Working...
                                          X