Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Amai precies veel volvo lovers hier, ik kon ook kiezen tussen een audi of een volvo maar heb toch voor een audi gekozen Ik ben volvo wat beu gezien, mijn ouders rijden al jaren met volvo's en vind ze zo weinig veranderen door de jaren heen. De enigste reden waarom we dan voor volvo kozen was omdat we ze gratis van volvo kregen De mooiste volvo van het moment vind ik toch nog de jeep, die mag er best wel zijn amai! What an animal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audigirlvind ze zo weinig veranderen door de jaren heen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaertswel dat vind ik nu juist het positieve punt aan Volvo, ze vernieuwen en ze veranderen maar niet té zo als sommige merken die ineens een heel ander design beginnen dat veel te futuristisch is.
gij zou goe met mijn grootvader overeenkomen dan, die is nog baas geweest van volvo europe hier in gent, voor hem is het ook al volvo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audigirlAmai precies veel volvo lovers hier, ik kon ook kiezen tussen een audi of een volvo maar heb toch voor een audi gekozen Ik ben volvo wat beu gezien, mijn ouders rijden al jaren met volvo's en vind ze zo weinig veranderen door de jaren heen. De enigste reden waarom we dan voor volvo kozen was omdat we ze gratis van volvo kregen De mooiste volvo van het moment vind ik toch nog de jeep, die mag er best wel zijn amai! What an animal
De Jeep van Volvo, tiens, en ik die dacht dat Volvo en Jeep 2 merken waren
btw, schrijf dit beter in het Audi-lovers topic, kwestie van geen oorlogjes te starten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemAmai, wel een speciale schrijfstijl moet ik zeggen.
De Jeep van Volvo, tiens, en ik die dacht dat Volvo en Jeep 2 merken waren
btw, schrijf dit beter in het Audi-lovers topic, kwestie van geen oorlogjes te starten
Hoe zeg je dat anders een jeep? alé ge weet wel, zoiets hoger met van die dikke banden onder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audigirlgij zou goe met mijn grootvader overeenkomen dan, die is nog baas geweest van volvo europe hier in gent, voor hem is het ook al volvo
Comment
-
Kweet niet of het hier ooit al gestaan heeft, en ben ook niet van plan heel het topic af te schuimen op zoek er naar, maar ik wilde dit wel es met jullie delen !
Vette C70R
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.StichelbKweet niet of het hier ooit al gestaan heeft, en ben ook niet van plan heel het topic af te schuimen op zoek er naar, maar ik wilde dit wel es met jullie delen !
Vette C70R
Comment
-
Ik vind deze ook prachtig
Ik had hem net gezien op het forum volvo tuning
http://board.carstyling.net/forumdisplay.php?f=23
Comment
Comment