Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is inmiddels uitgekomen waardoor de cosmetische mankementen zijn en de vele kilometers. Het is een ex-politiewagen. Afdichtingen in het dak komen dus gewoon door de gaten die erin zaten voor zwaailicht / extra antenne. Ver van weg blijven, dit beestje heeft afgezien.
Edit: hoe zit het trouwens met de interieurafwerking van de V50 ten op zichte van de andere Volvo's zoals de V70/S80/V60? Hebben die ook zoveel piepjes en kraakjes? Trilt het ganse interieur ook mee als je de muziek wat luider durft te zetten?
De mijne kraakte niet, enkel 1 schroefje dat los zat in de middenconsole. Komt het van de middenconsole of ergens anders?
Vorige week was ik even bij Vermant in Mechelen gepasseerd, blijkbaar staat daar een kraaknette P1800 in de showroom, én te koop, 26000 euro als ik me niet vergis
Edit: hoe zit het trouwens met de interieurafwerking van de V50 ten op zichte van de andere Volvo's zoals de V70/S80/V60? Hebben die ook zoveel piepjes en kraakjes? Trilt het ganse interieur ook mee als je de muziek wat luider durft te zetten?
Wereld van verschil.. Rijd even met een S60/V70 en stap daarna in bvb een V50 en die voelt maar cheap aan. Je mag gerust 's met de mijne mee. Bijna 2 ton op de klok.
Wereld van verschil.. Rijd even met een S60/V70 en stap daarna in bvb een V50 en die voelt maar cheap aan. Je mag gerust 's met de mijne mee. Bijna 2 ton op de klok.
Absoluut. Eigenlijk vind ik de vorige generatie V40 meer Volvo dan de V50. Van alle Volvo's die ik ooit gereden heb voelde de V50 als de goedkoopste aan. Zeker niks mis mee, ik zou er meteen opnieuw voor kiezen, maar het gevoel is gewoon anders.
donkerblauwe oude s80 op wintervelgen INCL doppen met trekhaak en nl-platen...een t6...met een ventje van een jaar of 20 achter het stuur, reed perfect volgens de regels, trok niet snel op aan de sprintlichten...kopsteunen achteraan lagen plat voor maximale zichtbaarheid (wist zelfs niet dat het kon bij een s80)
Vorige week was ik even bij Vermant in Mechelen gepasseerd, blijkbaar staat daar een kraaknette P1800 in de showroom, én te koop, 26000 euro als ik me niet vergis
Maar wat een pracht !
Prachtig gewoon Zo eentje zou ik wel willen, maar wel een stevig prijskaartje.
donkerblauwe oude s80 op wintervelgen INCL doppen met trekhaak en nl-platen...een t6...met een ventje van een jaar of 20 achter het stuur, reed perfect volgens de regels, trok niet snel op aan de sprintlichten...kopsteunen achteraan lagen plat voor maximale zichtbaarheid (wist zelfs niet dat het kon bij een s80)
moooooi
Is een knopje op de middenconsole dat de vergrendeling van de kopsteunen lost, waardoor de veer de kopsteunen naar voor laat klappen. Manueel recht te zetten.
Is een knopje op de middenconsole dat de vergrendeling van de kopsteunen lost, waardoor de veer de kopsteunen naar voor laat klappen. Manueel recht te zetten.
Zat ook al op de S60 en V70 II.
S60 wist ik(had 't op mijn 2.4d) V70II wist ik niet, ik dacht dat 't altijd een 'handjob' was daar
zopas een V70DR Rdesign rebel blue laten samenstellen:
R-design
R-design convience pack& motion pack+upgrade nr premium
winter line
wintervelgen en banden 17"
parkeersensoren vooraan
OPENDAK
resultaat: 18€ boven budget als ik op de nieuwe jobaanbieding inga
S60 wist ik(had 't op mijn 2.4d) V70II wist ik niet, ik dacht dat 't altijd een 'handjob' was daar
zopas een V70DR Rdesign rebel blue laten samenstellen:
R-design
R-design convience pack& motion pack+upgrade nr premium
winter line
wintervelgen en banden 17"
parkeersensoren vooraan
OPENDAK
resultaat: 18€ boven budget als ik op de nieuwe jobaanbieding inga
Excuus, de V70 uiteraard niet.
Ik las er al even van, de reden waarom je een aantal Volvo-configs uitprobeert
Comment