Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een ingevoerde wagen die op Belgische platen staat is normaal gezien bij Volvo gekend als een Belgische wagen denk ik. De tuning zal dan niet lukken omdat de vida computer 'nee' zegt
Als je dat gebruikt voor wat het ontworpen is en het met het nodige respect en onderhoud behandeld wel.
Waar precies zag jij hier een Belgisch VIN ? ...
Nergens. Maar als je een buitenlandse VIN op Belgische platen inschrijft dan weet Volvo dat ook.
Volgende keer dat je hem aan de computer hangt bij de dealer weet die computer dat dit een Belgische VIN is intussen (dus dat de wagen in België is ingeschreven).
Daarom zal Polestar tuning niet lukken op de desbetreffende wagen.
Enige optie is dan tuning erop zetten alvorens wagen in België wordt ingeschreven ofwel andere tuning kiezen.
Mijn wagen is ook niet-Belgisch oorspronkelijk en hij is in Eersel (NL) aan de computer gehangen voor Polestar tuning.
Computer echter dacht er anders over en laadde de tuning niet.
Een ingevoerde wagen die op Belgische platen staat is normaal gezien bij Volvo gekend als een Belgische wagen denk ik. De tuning zal dan niet lukken omdat de vida computer 'nee' zegt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Is zoals gezegd een Duitse wagen,en nee niet alleen 't plaatje(bedankt voor 't vertrouwen phil)
heb 't in Nederland laten doen(Veldhoven,De Beemd)
Altijd gedacht dat die 5-cil. zo super betrouwbaar was?
In UK rijd er een D5 rond met 262pk en 643nm. Deze heeft al 120.000mijl eropzitten, is 50.000mijl op stage 2+ gezet. Bolt als nog perfect. Ik heb mijne 2de hands gekocht. Had wel af en toe circuit gezien van de vorige eigenaar. De tuning zelf slijt altijd meer natuurlijk. Maar dat dit zo snel kapot zou gaan lijkt me verwondelijk. Pas na 15km zoek ik de hogere toeren op en dan geef ik pas vollast. Dus het zou me verwonderen moest het aan mij liggen.
In UK rijd er een D5 rond met 262pk en 643nm. Deze heeft al 120.000mijl eropzitten, is 50.000mijl op stage 2+ gezet. Bolt als nog perfect. Ik heb mijne 2de hands gekocht. Had wel af en toe circuit gezien van de vorige eigenaar. De tuning zelf slijt altijd meer natuurlijk. Maar dat dit zo snel kapot zou gaan lijkt me verwondelijk. Pas na 15km zoek ik de hogere toeren op en dan geef ik pas vollast. Dus het zou me verwonderen moest het aan mij liggen.
op 15km is een motor ni warm en zeker een diesel niet....
Tegen mij hebben ze dit altijd wel gezegd..dan rijdt toch niemand warm, toch niemand die ik ken..de meesten geven al planche, direct als het water op 80 graden staat.. De volvo garage zelfs ook. Ferm mannen dan.
op 15km is een motor ni warm en zeker een diesel niet....
Bij mijn Golf 7 zit de olietemperatuur net onder de 90 graden na nog geen 4km rijden. + een moderne auto heeft daar echt geen last meer van, ik plank die Golf altijd en overal, en so far so good, 10.000 probleemloze kms :p
Bij mijn Volvo daarentegen, voel ik echt aan de versnellingsbak/koppeling wanneer die opgewarmd is, maar ook dat zit onder de 5km. Gewoon zien dat de olie op temperatuur is, de rest zal vanzelf wel warm worden haha
Ik denk dat dit gelinkt is aan het feit dat je over een Summum versie beschikt, mijn R-Design is als basis de Kinetic ... in principe ook met zwarte raamlijsten dus, maar R-Design zorgt hier voor mat chroom ... waarschijnlijk op Summum zetten ze wat meer chroom om met de raamlijsten en dergelijke 'samen' te vallen.
Comment