Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb de brochure van de C eens bekeken, en blijkbaar is dat idd de zesversnellingsbak sequentronic. Ik heb daar ook nog nooit bij stilgestaan dat die ook in de C zat. Moet wel leuk zijn om mee te rijden volgens mij
het schakelt vrijtraag op zijn smart's, in een sprinter heb ik er al vaker mee gereden
Ik heb de brochure van de C eens bekeken, en blijkbaar is dat idd de zesversnellingsbak sequentronic. Ik heb daar ook nog nooit bij stilgestaan dat die ook in de C zat. Moet wel leuk zijn om mee te rijden volgens mij
Is om ziek van te worden... Schakelt veel te traag en in 't stad moet je zowiezo met - en + werken of ala bompa style rijden... Mss ideaal voor mercedesrijders dan :p
Maar voor mij een automaat graag, dit is maar iets raars.
Kan je bij Benz pk's laten terugschroeven om je wagen fiscaal vriendelijk te maken?
Bedoel je occasie?
Volgens mij kan dat bij geen enkel merk. Een wagen is gehomologeerd met een bepaald vermogen, als je dat wil veranderen moet je een homologatie gaan aanvragen.
Of da's toch mijn vermoeden, ik kan miszitten, maar ik heb iig nog nooit gehoord dat het wél mag.
Volgens mij kan dat bij geen enkel merk. Een wagen is gehomologeerd met een bepaald vermogen, als je dat wil veranderen moet je een homologatie gaan aanvragen.
Of da's toch mijn vermoeden, ik kan miszitten, maar ik heb iig nog nooit gehoord dat het wél mag.
Ja occasie, bij BMW kan je toch een 5 serie met 177pk invoeren en hier laten omzetten naar 163pk ?
Comment