Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Ik dacht dat vroeger dus ook.
    Maar sinds ik een paar weken meegedraaid heb in zo een garage, begrijp je wel beter waar dat geld blijft.
    Zo verschrikkelijk duur is Benz nu ook wel niet in vergelijking met andere merken trouwens. Hier in Turnhout is Renault duurder

Een onderhoud B ben je al snel 2.5u mee bezig, en dat kan oplopen tot 3u of meer, afhankelijk van wat gedaan moet worden aan de wagen.

Een gloeibougie uitbouwen bij zo een wagen kan ook tot een uur in beslag nemen, afhankelijk van hoe vast dat ding komen te zitten is door de jaren. Ongelooflijk hoe onbereikbaar die dingen in sommige motorblokken zitten.

Dan zit je al aan minimum 195 euro aan uurloon. Dan nog de onderdeelkosten erbij..
    Afhankelijk van wat er vervolgens nog aan de wagen gebeurd is kan zoiets inderdaad snel oplopen.
    Zitten nieuwe ruitenwissers ook vervat in onderhoud B? Want, zonder dat het gevraagd is geweest, steken die er ook op...
    BMW F30 316d Sportline - '13
    BMW Z3 1.8 -- '97
    --------------------------------------------------------------
    2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
    2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• engine code 112973 31 934442 bij een R230 SL350, is dat de 3.7 245pk of 3.5 272pk ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk Berichten
        Zitten nieuwe ruitenwissers ook vervat in onderhoud B? Want, zonder dat het gevraagd is geweest, steken die er ook op...

Ja dat zit erbij.

Indien je dat niet wilt moet je dat uitdrukkelijk vermelden.

Een goede receptionist vraagt normaalgezien aan de klant of de ruitenwissers wel aan vervanging toe zijn of niet. Althans dit was toch een standaardvraag waar ik m'n stage heb gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
          engine code 112973 31 934442 bij een R230 SL350, is dat de 3.7 245pk of 3.5 272pk ?

3.7 245.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Ik dacht dat vroeger dus ook.
            Maar sinds ik een paar weken meegedraaid heb in zo een garage, begrijp je wel beter waar dat geld blijft.
            Zo verschrikkelijk duur is Benz nu ook wel niet in vergelijking met andere merken trouwens. Hier in Turnhout is Renault duurder

Een onderhoud B ben je al snel 2.5u mee bezig, en dat kan oplopen tot 3u of meer, afhankelijk van wat gedaan moet worden aan de wagen.

Een gloeibougie uitbouwen bij zo een wagen kan ook tot een uur in beslag nemen, afhankelijk van hoe vast dat ding komen te zitten is door de jaren. Ongelooflijk hoe onbereikbaar die dingen in sommige motorblokken zitten.

Dan zit je al aan minimum 195 euro aan uurloon. Dan nog de onderdeelkosten erbij..
            Afhankelijk van wat er vervolgens nog aan de wagen gebeurd is kan zoiets inderdaad snel oplopen.

²²²²²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              3.7 245.
              godverdommemiljaardedju, ik dacht altijd dat het al een 3.5 was.

grote rij-verschillen tss de 3.5 en 3.7 ? De 3.7 heb ik al vaak gereden, de 3.5 nog niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                ²²²²²²²²²
                4000 euro is de factuur

Comment

godverdommemiljaardedju, ik dacht altijd dat het al een 3.5 was.

grote rij-verschillen tss de 3.5 en 3.7 ? De 3.7 heb ik al vaak gereden, de 3.5 nog niet.

3.7 heb ik ook gereden overlaatst. 3.5 spijtig genoeg niet.

Persoonlijk vind ik die 3.7 wel 'oké' als cruise-motor, maar eigenlijk verdient zo'n SL meer power in't vooronder.

SL500 geen optie?

Comment

4000 euro is de factuur

Dat is niet mis.

Maar hey, jij bent de man met de S-klasse met luchtvering hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk Berichten
                      Dat wordt nagekeken, en als ze aan vervanging toe zijn wordt dat gedaan ja.
                      Als je de factuur inscant (en doorPM't) kan ik ze wel nakijken of ze gefoefeld hebben met hun werkuren

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      3.7 heb ik ook gereden overlaatst. 3.5 spijtig genoeg niet.

Persoonlijk vind ik die 3.7 wel 'oké' als cruise-motor, maar eigenlijk verdient zo'n SL meer power in't vooronder.

SL500 geen optie?
                      3.5 is leuker rijden. Hangt iets beter aan de gas.

Comment

• E 33 Mercedes T Brabus

Ik zag onlangs in Knokke Zoute een prachtige break E33 Brabus rondtouren. Met donkere ruiten . Een Luxemburgse nummerplaat met CC of zoiets...
                        Ik ken E33 niet... wat voor een is dat ?
                        Special made ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door racinglover Bekijk Berichten
                          Ik zag onlangs in Knokke Zoute een prachtige break E33 Brabus rondtouren. Met donkere ruiten . Een Luxemburgse nummerplaat met CC of zoiets...
                          Special made ??

Ik ken die ook niet.

Waarschijnlijk omdat die niet bestaat.

Comment

Special made ??
                            Welk model?

3.8 bestaat wel

Comment

• E 33 Mercedes T Brabus

Natuurlijk bestaat ie !
                              Er stond in het interieur een plaquet van BRABUS op !
                              BRABUS SPEC. FULL EQUIPMENT

Comment

Natuurlijk bestaat ie !
                                Er stond in het interieur een plaquet van BRABUS op !
                                BRABUS SPEC. FULL EQUIPMENT
                                Dus bestaat ie . Want als A = B, dan is C = A.

Comment

• E 33 Mercedes T Brabus

met 2 zware pijpen eronder.
                                  mooi zwaar gegrom van de motor...

Comment

• knap racinglover, erg zeldzame spot denk ik.

moet wel een heerlijk moment geweest zijn

Comment

• E 33 Mercedes T Brabus

ik vermoed 'custom made'....
                                      nooit eerder gezien...

Comment

• Dat is goed mogelijk. Wat is de kans dat je zo eentje tegenkomt, zalig!

Nog leuke wagens gezien in Knokke Zoute?

Comment

• E 33 Mercedes T Brabus

een witte Porsche Cayenne DIESEL !
                                          Een van de eerste, denk ik !...

Comment

Working...
                                          X