Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als enige Daf - autobezitter hier op het forum (vermoed ik toch) zal ik dan ook maar mijn steentje bijdragen, zeker? Dit is niet de mijne, maar trekt er als twee druppels water op. Vervang de kleur door "koffie verkeerd" (zie avatar foto) en het is dezelfde: Daf 33 Deluxe van 1973.
Deze heeft wel zeldzame luxe wieldopjes
Maar eigenlijk hoort dit thuis in een oldtimer-topic, of course
Alvorens je er mee op weg gaat eerst zien of je uw bretellen aan hebt éh..
(Om eventuele reparaties aan de riemen te kunnen uitvoeren....)
Serieus, een machtige wagen en tof om bochten mee te nemen gezien de 100% zelfsper.
En als zijdelingse bemerking: Ik hoop dat het voor de mensen van Daf goed afloopt want de nieuwsberichten zien er spijtig genoeg niet zo rooskleurig uit voor hen
het enige lichtpunt voor DAF is dat de firma eigenlijk héél gezond is tov de andere truck-fabrikanten en ze een zeer groot markt aandeel hebben. Als de economie zich hersteld zal DAF zeker en vast volgen en kan er opnieuw terug personeel aangeworven worden.......Alleen hopen dat die crisis snel achter de rug is.
leuk dat er een Dafje hier op het forum is. Guitige autootjes. Het museum van Daf in Eindhoven reeds bezocht?
Museum nog niet bezocht, maar het zou naar 't schijnt de moeite zijn. Ben wel een tijd (niet erg actief) lid geweest van de Daf Club Nederland en nadien van de Daf Club Belgium.
Als enige Daf - autobezitter hier op het forum (vermoed ik toch) zal ik dan ook maar mijn steentje bijdragen, zeker? Dit is niet de mijne, maar trekt er als twee druppels water op. Vervang de kleur door "koffie verkeerd" (zie avatar foto) en het is dezelfde: Daf 33 Deluxe van 1973.
Deze heeft wel zeldzame luxe wieldopjes
Maar eigenlijk hoort dit thuis in een oldtimer-topic, of course
Ben ooit eens naar een babyblauwe 33 gaan kijken, en die had meteen mijn hart gestolen Daf is top !
het museum in Eindhoven is gewoon bangelijk knap. Je ziet er dus gewoon alles wat Daf gebouwd heeft in een origineel kader van de eerste truckjes over de wagens tot de DAF 95XF. Enkel de nieuwste 105XF en de LF en CF staan er gelijk nog niet.
Meike trekt erop uit. En gaat terug in de tijd. In een truttenschudder met bretelaandrijving, ofwel de Daf 33 Variomatic. Heel hip voor die tijd, maar ook ee...
Comment