Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'n Foto van DJdirk, schitterend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

'n Foto van DJdirk, schitterend
      mja
      2004
      zowat het ENIGSTE jaar dat ze wagens in de gravel hebben gezet
      anders ist elk jaar van: NIE IN DE GRAVEL LOPEN, GEEN WAGENS IN DE GRAVEL
      28mm was niet breed genoeg boven in de lift :s

Comment

• Ferrari World - Abu Dhabi

Gezien het toch min of meer Ferrari gerelateerd is post ik hier maar mijn korte ervaring in het nieuwe pretpark op Yas Island in Abu Dhabi.

Sinds 2 a 3 weken is het geopend en mits ik toevallig toch in de buurt was ben ik met een paar collega's maar eens gaan kijken (vooral vanwege de 'Formula Rossa' attractie!).

Ze claimen het grootste indoor pretpark ter wereld te hebben. Gezien ik geen pretpark-kenner ben kan ik dat niet bevestigen, maar 't was in elk geval vrij 'ruim' .

Typisch voor de emiraten is dat ze (zelfs zoals nu, het 'aangenaam' warm is +/- 20°-25°C) het boeltje zodanig afkoelen met een massa airco's, dat je spontaan wenst dat je een trui bij had wanneer je binnen komt.

Voor dit grapje is er een aardige cent betaald denk ik, gezien alles weer zo chique mogelijk moet zijn (typisch hier...). Wie zijn muren behangt met 458's en Formule 1's is waarschijnlijk ook vrij kapitaalkrachtig.

99% van de attracties is niet echt SUPER in mijn opinie. Mss dat het leuk is voor kids, maar volgens mij zijn er meer kermisattracties waarvan je een grotere kick krijgt. Als pretparkfan of adrenalinejunk is er maar 1 attractie die echt kan boeien, en deze doet het dan ook voor 200% !!! De Formula Rossa!

Google it yourself voor de concrete info, maar het ding haalt 4,8G als hij van 0-240km/h sprint in 4,9sec. Dat is van stilstand naar 400m verder en 52m hoger. Het werkt blijkbaar met een hydraulisch mechanisme dat gelijkaardig is aan dat van vliegdekschepen om hun fighters te katapulteren. Zowel in de kar, als buiten op het terrasje het ding zien vertrekken, is absoluut SURREALISTISCH !! Ik heb er geen ander woord voor.

Het ding maakt enkele bochten (op 3 a 4m van de grond), géén loopings (helaas), en legt ong 2km af in iets minder als 90 seconden. Net na de launch wordt het platform gekoeld met water, en bij aankomst van de kar, wordt het onderstel evenzeer minstens 10sec gekoeld (denk door een soort van vernevelingssysteem).

Met 3 tryouts heb ik het geluk gehad 1x vooraan te kunnen plaatsnemen (enkel op de voorste plek moet je een speciaal brilletje dragen) en dan is de rit helemaal àf!

Heb wel een paar pics, maar die zijn zo slecht en onze internetverbinding is hier niet van super-kwaliteit, dat ik ze niet ga uploaden.

Waarschijnlijk is er geen kat die het hier gelooft, maar toen ik de 3e maal vertrok (was de voorlaatste rit) was de toegangspoort al afgesloten voor deze attractie, en mister Fernando Alonso en familie kwamen binnen voor het laatste ritje van de dag. Nee geen handtekeningen, nee geen foto's. Sorry, kon mijn kodak niet meepakken in de attractie

Hier een filmpje van het speelgoed met ineens Alonso en Massa die het spel mochten uitproberen

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Al bij al is het pretpark dus geen aanrader, maar de Formula Rossa maakt vééééééééééééél goed

Comment

• Wat Testarossa's
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
            Ferrari World - Abu Dhabi

Hier een filmpje van het speelgoed met ineens Alonso en Massa die het spel mochten uitproberen

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Al bij al is het pretpark dus geen aanrader, maar de Formula Rossa maakt vééééééééééééél goed
            Alonso zijn gezicht int begin

Comment

• en als hij hem bukt. schrik voor die paal te raken.
              wimoptiek.be op

Comment

• Nog wat sfeer beelden van Maranello deze zomer helaas is augustus = verlof in Italie en is daar een dooie boel
                Modena-Maranello Pics

Ze waren net de nieuwe challenge aan het testen en dat is inderdaad door heel de stad te horen wat moet dat dan zijn met de F1 !!!

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                    Bijna dezelfde velg...

..en toch een heel pak minder.
                    Duidelijk voorkeur voor de originele velgen
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• Geilste Ferrari van het moment.

+ YouTube Video

Gestoord wat voor een pk-monsters er de laatste jaren niet zijn uitgebracht.. ZR1, LP670, GTO, GT2 RS, etc .. bonkers

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Dit is gewoon de perfectie zelve, hier kunnen concurrerende merken nog iets van leren.

Mr Drift

Comment

• Groot deel niet geregistreerd met 0km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                Dit is gewoon de perfectie zelve, hier kunnen concurrerende merken nog iets van leren.

Ik zou hem nooit meer wassen

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                http://www.ferraricollectionforsale.com/index.html

Groot deel niet geregistreerd met 0km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                                  Ik zou hem nooit meer wassen

http://autoforum.be/showthread.php?t=48973
                                  Oei, niet gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                    Oei, niet gezien.
                                    -1 voor Glenn

Comment

• Een 599GTO in het matrood.
                                      Niet mijn 1ste keuze maar vind het toch wel goed uitzien.

Comment

• Comment

• Bah, die carbon sideskirt verpest het geheel.

Comment

Working...
                                          X