'n Foto van DJdirk, schitterend
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
'n Foto van DJdirk, schitterend
2004
zowat het ENIGSTE jaar dat ze wagens in de gravel hebben gezet
anders ist elk jaar van: NIE IN DE GRAVEL LOPEN, GEEN WAGENS IN DE GRAVEL
28mm was niet breed genoeg boven in de lift :s
Comment
-
Ferrari World - Abu Dhabi
Gezien het toch min of meer Ferrari gerelateerd is post ik hier maar mijn korte ervaring in het nieuwe pretpark op Yas Island in Abu Dhabi.
Sinds 2 a 3 weken is het geopend en mits ik toevallig toch in de buurt was ben ik met een paar collega's maar eens gaan kijken (vooral vanwege de 'Formula Rossa' attractie!).
Ze claimen het grootste indoor pretpark ter wereld te hebben. Gezien ik geen pretpark-kenner ben kan ik dat niet bevestigen, maar 't was in elk geval vrij 'ruim' .
Typisch voor de emiraten is dat ze (zelfs zoals nu, het 'aangenaam' warm is +/- 20°-25°C) het boeltje zodanig afkoelen met een massa airco's, dat je spontaan wenst dat je een trui bij had wanneer je binnen komt.
Voor dit grapje is er een aardige cent betaald denk ik, gezien alles weer zo chique mogelijk moet zijn (typisch hier...). Wie zijn muren behangt met 458's en Formule 1's is waarschijnlijk ook vrij kapitaalkrachtig.
99% van de attracties is niet echt SUPER in mijn opinie. Mss dat het leuk is voor kids, maar volgens mij zijn er meer kermisattracties waarvan je een grotere kick krijgt. Als pretparkfan of adrenalinejunk is er maar 1 attractie die echt kan boeien, en deze doet het dan ook voor 200% !!! De Formula Rossa!
Google it yourself voor de concrete info, maar het ding haalt 4,8G als hij van 0-240km/h sprint in 4,9sec. Dat is van stilstand naar 400m verder en 52m hoger. Het werkt blijkbaar met een hydraulisch mechanisme dat gelijkaardig is aan dat van vliegdekschepen om hun fighters te katapulteren. Zowel in de kar, als buiten op het terrasje het ding zien vertrekken, is absoluut SURREALISTISCH !! Ik heb er geen ander woord voor.
Het ding maakt enkele bochten (op 3 a 4m van de grond), géén loopings (helaas), en legt ong 2km af in iets minder als 90 seconden. Net na de launch wordt het platform gekoeld met water, en bij aankomst van de kar, wordt het onderstel evenzeer minstens 10sec gekoeld (denk door een soort van vernevelingssysteem).
Met 3 tryouts heb ik het geluk gehad 1x vooraan te kunnen plaatsnemen (enkel op de voorste plek moet je een speciaal brilletje dragen) en dan is de rit helemaal àf!
Heb wel een paar pics, maar die zijn zo slecht en onze internetverbinding is hier niet van super-kwaliteit, dat ik ze niet ga uploaden.
Waarschijnlijk is er geen kat die het hier gelooft, maar toen ik de 3e maal vertrok (was de voorlaatste rit) was de toegangspoort al afgesloten voor deze attractie, en mister Fernando Alonso en familie kwamen binnen voor het laatste ritje van de dag. Nee geen handtekeningen, nee geen foto's. Sorry, kon mijn kodak niet meepakken in de attractie
Hier een filmpje van het speelgoed met ineens Alonso en Massa die het spel mochten uitproberen
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Al bij al is het pretpark dus geen aanrader, maar de Formula Rossa maakt vééééééééééééél goed
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenFerrari World - Abu Dhabi
Hier een filmpje van het speelgoed met ineens Alonso en Massa die het spel mochten uitproberen
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Al bij al is het pretpark dus geen aanrader, maar de Formula Rossa maakt vééééééééééééél goed
Comment
-
Nog wat sfeer beelden van Maranello deze zomer helaas is augustus = verlof in Italie en is daar een dooie boel
Modena-Maranello Pics
Ze waren net de nieuwe challenge aan het testen en dat is inderdaad door heel de stad te horen wat moet dat dan zijn met de F1 !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
..en toch een heel pak minder.
Duidelijk voorkeur voor de originele velgen
Comment
-
Geilste Ferrari van het moment.
+ YouTube Video
Gestoord wat voor een pk-monsters er de laatste jaren niet zijn uitgebracht.. ZR1, LP670, GTO, GT2 RS, etc .. bonkers
Comment
-
-
Groot deel niet geregistreerd met 0km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenDit is gewoon de perfectie zelve, hier kunnen concurrerende merken nog iets van leren.
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
-
-
Comment
Comment