Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    912.
    Wat is daar mis mee?

Heb ff gegoogled en ziet er mij gewoon en oude 911 uit, best mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Wat is daar mis mee?

Heb ff gegoogled en ziet er mij gewoon en oude 911 uit, best mooi
      4-cilinder in een 911 basically.

(heiligschennis in die tijd, flikken reden ermee)

Comment

• Wel een boxer?

Comment

• Dit zegt wiki
          Al heel snel na de introductie was de 912 met een 5-bak leverbaar (met 5 bak 340 mark extra). De prestaties waren heel behoorlijk. De 4-cilinder accelereerde van stilstand naar 100 km/u in 13,5 seconden, en had een topsnelheid van 185 km/uur. Dankzij de lichtere motor was de wegligging van de 912 aanzienlijk beter dan die van de eerste 911's.

dat de handling beter werd is wel goed, maar 13 sec nr 100 is echt traag. Met een turbo/kompressor erop was het misschien nog wel een mooi model geweest

Comment

• Onze p bezocht de Provence met mijn broer:

Comment

• Prachtige Porsche Beltar!!

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              Dit zegt wiki
              Al heel snel na de introductie was de 912 met een 5-bak leverbaar (met 5 bak 340 mark extra). De prestaties waren heel behoorlijk. De 4-cilinder accelereerde van stilstand naar 100 km/u in 13,5 seconden, en had een topsnelheid van 185 km/uur. Dankzij de lichtere motor was de wegligging van de 912 aanzienlijk beter dan die van de eerste 911's.

dat de handling beter werd is wel goed, maar 13 sec nr 100 is echt traag. Met een turbo/kompressor erop was het misschien nog wel een mooi model geweest
              Betere handling mocht wel in die tijd denk ik.

Comment

Dit zegt wiki

13 seconden tot 100

Dat is even snel (ahja, 0.3 seconden sneller) dan onze Espace Diesel uit 1991

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  13 seconden tot 100

Dat is even snel (ahja, 0.3 seconden sneller) dan onze Espace Diesel uit 1991
                  De prestaties waren heel behoorlijk staat er dan ook nog bij. Dat alles toen minder snel was begrijp ik, maar dat soort tijden doe ik met een fiets.

Comment

De prestaties waren heel behoorlijk staat er dan ook nog bij. Dat alles toen minder snel was begrijp ik, maar dat soort tijden doe ik met een fiets.
                    Bewijzen!

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Heeft iemand ECHTE foto's van identiek dezelfde Targa deze (maar dan met PCCB's):

Thanks

Comment

• De kans dat er al iemand is die een PRG Targe 4 (géén 4S) heeft gekocht met PCCB's is belachelijk klein, lijkt me. En bij PCCB's zijn 19" velgen verplicht, de foto toont 18" dus wat je vraagt is onmogelijk. Toch veel succes bij de zoektoch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            De kans dat er al iemand is die een PRG Targe 4 (géén 4S) heeft gekocht met PCCB's is belachelijk klein, lijkt me. En bij PCCB's zijn 19" velgen verplicht, de foto toont 18" dus wat je vraagt is onmogelijk. Toch veel succes bij de zoektoch.
                            Daarom dat ik er geen foto van vind :d maar ik heb toch weer iets bijgeleerd !

Maar iemand dan een foto van een Targa met hetzelfde groen, zonder PCCB?

Comment

• tju, net gezien dat het ECHTE moesten zijn

Bijgevoegde Bestanden
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  En bij PCCB's zijn 19" velgen verplicht, de foto toont 18" dus wat je vraagt is onmogelijk.
                                  Da's dan sedert de facelift ? Ik kan nog 18" monteren ondanks PCCB.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten

Je hebt er een goed moment uitgekozen zie ik

Is dan wel de max met de Porsche, ik ben er enkele weken terug ook opgereden... met de fiets

Comment

maar 13 sec nr 100 is echt traag. Met een turbo/kompressor erop was het misschien nog wel een mooi model geweest

,kwam in april 1965 op de Europese markt

WOW MISSCHIEN WAS NE FERRARI 275GTB OOK SNELLER GEWEEST MOESTEN ZE ER NE TURBO OP HEBBEN GEZET

Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                      Onze p bezocht de Provence met mijn broer:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

WOW MISSCHIEN WAS NE FERRARI 275GTB OOK SNELLER GEWEEST MOESTEN ZE ER NE TURBO OP HEBBEN GEZET

Wat een belachelijke opmerking. Zo een 275 is een stuk sneller dan een 912. Ik mag toch wel vinden dat een sportwagen traag is als hij meer dan 13 sec nodig heeft om nr 100 te gaan. Die ferrari doet er hooguit 7 ofzo, wat toch al heel wat anders is.

Mooi filmpje: een boxster S rs 60 spyder vs pfl 996 carrera 2

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Porsche 997 PDK Carrera 4 , tijdje geleden een weekendje ter beschikking gehad
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                                          www.musclecarrent.be

Comment

Working...
                                          X