Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit zou ik ook nog willen, kost eigenlijk niet zoveel hé. Maar wat met de keuring??
neen kost niet echt veel..ja voor de keuring das iets anders..niets mag hier in dit apenland he..ja betalen dat mogen we..overlaats miijne maat met zijn impreza afgekeurd..verboden tot het verkeer..omdat hij stalen remleidingen gezet had...echt niet te geloven..
neen kost niet echt veel..ja voor de keuring das iets anders..niets mag hier in dit apenland he..ja betalen dat mogen we..overlaats miijne maat met zijn impreza afgekeurd..verboden tot het verkeer..omdat hij stalen remleidingen gezet had...echt niet te geloven..
verboden tot het verkeer..omdat hij stalen remleidingen gezet had...echt niet te geloven..[/quote]
Krimpgeine of hoe noemt het, gewoon erovertrekken en warmen.Da zal wel lukken,behalve als het een systeem is met banjobouten,dan zal die niet genoeg krimpen om op de leiding zelf te spannen.
Ik ben al geruime tijd aan het uitkijken voor een evo6 in mooie staat.
Hier opt vasteland heb ik men zin nog niet gevonden maar in engeland smijten ze ermee tegen men hoofd,alleen zie ik het niet zitten om rechts te rijden.
Zou het dan nog enigzins betaalbaar zijn om een te veranderen naar een linksgestuurde of raden jullie het af??
Ik ben al geruime tijd aan het uitkijken voor een evo6 in mooie staat.
Hier opt vasteland heb ik men zin nog niet gevonden maar in engeland smijten ze ermee tegen men hoofd,alleen zie ik het niet zitten om rechts te rijden.
Zou het dan nog enigzins betaalbaar zijn om een te veranderen naar een linksgestuurde of raden jullie het af??
Ik dacht ooit het bedrag van 2 à 3k gehoord te hebben.
Anderzijds ook niet ideaal omdat RHD beste set-up en ruimte biedt voor de turbo. Toch in Subaru termen...
Comment