Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag eens naar gaan kijken, maar m'n vader is toch niet helemaal overtuigd om voor dit de W140 weg te doen.
Interieur is mss wat vuil, maar staat er voor het overige spiksplinternieuw bij. Ook het motorcompartiment is brandschoon. De lage kmstand is te wijten aan de vorige eigenaar: een 90-jarige man die er het afgelopen jaar bvb geen 3000kms heeft opgezet.
Enkel wat last van kleine roestplekken rondomrond, schijnt een gekend probleem te zijn bij de pfl-220's. En de middenarmsteun vertoont héél vreemde rimpels.
Geventileerd leder, schuifdak en luchtvering zijn toch leuke opties, het ontbreken van comand is voor ons niet zo erg aangezien we over een TomTom beschikken.
Is dit te duur? De W140 (300SE 3.2, 1991, 150Kkms) is m.i. toch nog zo'n €6000 waard, mits kleine opleg kom je aan de €9500 waarvoor ie hem laat gaan...
Vandaag eens naar gaan kijken, maar m'n vader is toch niet helemaal overtuigd om voor dit de W140 weg te doen.
Interieur is mss wat vuil, maar staat er voor het overige spiksplinternieuw bij. Ook het motorcompartiment is brandschoon. De lage kmstand is te wijten aan de vorige eigenaar: een 90-jarige man die er het afgelopen jaar bvb geen 3000kms heeft opgezet.
Enkel wat last van kleine roestplekken rondomrond, schijnt een gekend probleem te zijn bij de pfl-220's. En de middenarmsteun vertoont héél vreemde rimpels.
Geventileerd leder, schuifdak en luchtvering zijn toch leuke opties, het ontbreken van comand is voor ons niet zo erg aangezien we over een TomTom beschikken.
Is dit te duur? De W140 (300SE 3.2, 1991, 150Kkms) is m.i. toch nog zo'n €6000 waard, mits kleine opleg kom je aan de €9500 waarvoor ie hem laat gaan...
Bestaat deze versie trouwens in 211pk?
't blijft gewoon nen beestigen bak. is er iets zaligers dan met een S rondsjeezen (bij manier van spreken)? Het interieur keer schoon oppoetsen en dat zal wel meevallen. Motor in perfecte staat, ongetwijfeld. En geen slome diesel...
't probleem is de gebruiksprijs: verzekering en verbruik... een flinke hap uit het budget van een 25 jarige ;-)
Vandaag eens naar gaan kijken, maar m'n vader is toch niet helemaal overtuigd om voor dit de W140 weg te doen.
Interieur is mss wat vuil, maar staat er voor het overige spiksplinternieuw bij. Ook het motorcompartiment is brandschoon. De lage kmstand is te wijten aan de vorige eigenaar: een 90-jarige man die er het afgelopen jaar bvb geen 3000kms heeft opgezet.
Enkel wat last van kleine roestplekken rondomrond, schijnt een gekend probleem te zijn bij de pfl-220's. En de middenarmsteun vertoont héél vreemde rimpels.
Geventileerd leder, schuifdak en luchtvering zijn toch leuke opties, het ontbreken van comand is voor ons niet zo erg aangezien we over een TomTom beschikken.
Is dit te duur? De W140 (300SE 3.2, 1991, 150Kkms) is m.i. toch nog zo'n €6000 waard, mits kleine opleg kom je aan de €9500 waarvoor ie hem laat gaan...
Bestaat deze versie trouwens in 211pk?
die roest wordt onder garantie hersteld als het van binnenuit komt en hij dealer-onderhouden is.
Vandaag eens naar gaan kijken, maar m'n vader is toch niet helemaal overtuigd om voor dit de W140 weg te doen.
Interieur is mss wat vuil, maar staat er voor het overige spiksplinternieuw bij. Ook het motorcompartiment is brandschoon. De lage kmstand is te wijten aan de vorige eigenaar: een 90-jarige man die er het afgelopen jaar bvb geen 3000kms heeft opgezet.
Enkel wat last van kleine roestplekken rondomrond, schijnt een gekend probleem te zijn bij de pfl-220's. En de middenarmsteun vertoont héél vreemde rimpels.
Geventileerd leder, schuifdak en luchtvering zijn toch leuke opties, het ontbreken van comand is voor ons niet zo erg aangezien we over een TomTom beschikken.
Is dit te duur? De W140 (300SE 3.2, 1991, 150Kkms) is m.i. toch nog zo'n €6000 waard, mits kleine opleg kom je aan de €9500 waarvoor ie hem laat gaan...
Mobile geeft mij ook grotendeels gelijk. Enkel op autoscout staat er een heel goedkope. Zelfs sommige W126'en gaan al niet meer voor minder weg.
En naar't schijnt is onze W140 van 1993, my bad.
Nu ja, die vent van die W220 wil geen garantie geven, komt toch wat vreemd over, zeker op zo'n km-loze kar. En mijn vader is sowieso deeply in love met onze pitamobiel, hij is allerminst overtuigd. Moest het een CDI zijn, dan misschien wel, de onze mist vooral koppel.
Ik zie hem nog eerder een W140 facelift kopen dan een W220. Of een E38.
Comment