Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Was gisteren in de mercedes garage te mechelen voor een afspraak te maken voor 1ste onderhoud van mn wagen.
Even van de gelegenheid gebruik gemaakt om naar de wagens te kijken , meer gericht de C coupé (om te vergelijken met mn eigen E coupé ) en de nieuwe B klasse
Twas te verwachten, de Nieuwe B zag ik daar niet staan.
Ik ben eigelijk niet zo een fan van de C klasse (puur door de vorm van de achterlichten) maar de nieuwe C coupe die er stond is wel mooi.Natuurlijk met alles erop en eraan.
Spitijg genoeg was de C coup zonder AMG kit maar droogskes. staat precies wat hoger en niet zo sportief. vond ik wel een afknapper. Ik mag volgende zomer terug een andere wagen kiezen
en ik dacht met de C coupé een goedkoper alternatief te hebbven dan mijn huidige.Zal toch even over nagedacht moeten worden
Even van de gelegenheid gebruik gemaakt om naar de wagens te kijken , meer gericht de C coupé (om te vergelijken met mn eigen E coupé ) en de nieuwe B klasse
Twas te verwachten, de Nieuwe B zag ik daar niet staan.
BIV valt mee. Het is gewoon die taks he. Maar je krijgt er natuurlijk wel heel wat voor terug.
Als die echt in zo mooie staat is als hij eruit ziet krijg je daar zeker geen spijt van.Beste wat je kan kopen voor die prijs.
Eigenlijk moet je die wel kopen, je komt er geen tweede meer tegen met die kilometerstand.
Comment