Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• EINDELIJK 7G

2011 is wel nog lang, en gezien we wrs nooit geen nieuwe meer zullen kopen gaat het nog ff wachten zijn om op mobile te kunnen scoren

Comment

• Waarom blijft Mercedes '2011 S63 AMG' zeggen wanneer in 2011 de 5.5 er in komt?

Comment

• Benaming blijft dezelfde dacht ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Benaming blijft dezelfde dacht ik?
          Wel ja, mijn vraag is waarom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
            Waarom blijft Mercedes '2011 S63 AMG' zeggen wanneer in 2011 de 5.5 er in komt?
            Yup, benaming blijft.

9/10 voor de amerikaanders die niet gaan willen terugvallen naar een kleiner model
            Daarom ook dat de W221 500 daar 550 heet

Comment

Wel ja, mijn vraag is waarom?
              Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              9/10 voor de amerikaanders die niet gaan willen terugvallen naar een kleiner model
              Voila

Comment

Waarom blijft Mercedes '2011 S63 AMG' zeggen wanneer in 2011 de 5.5 er in komt?
                echt belachelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Daarom ook dat de W221 500 daar 550 heet
                  Dus ze kunnen hem hier wél 55 noemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Maar in tegenstelling tot de SL is dat geld bij die SLC niet goed besteed.
                    Ach, zo een wagen dient toch niet voor quick money.
                    Vind ik dan mijn diesel octavia'tje sterker in.
                    SLC cabrio versie is gewoonweg een droom van een wagen. Stijl, ster, ruimte...

Comment

• De 107 SL is ook geleverd geweest als 2+2 he

Dan heb je misschien minder beenruimte achter, maar de kar is wel beter imho.

Comment

• Comment

• Net een tijdje hier achter gereden:

Knalde vlotjes door met dat hok!
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• mercedes c 200 cdi w204

hoi , heeft er iemand ervaring met een c200cdi '09 te chippen ik heb hem nog maar een paar maand en wil hem echt niet veknoeien.Zitten hier toevallig geen mercedes techniekers die er iets van af weten namelijk ik zou bij kempower gaan en die hebben 2 opties stage 1 170pk en 400nm (zoals een c220 dus) of 195pk en 450nm.Zou dit effect hebben op koppeling de turbo of iets anders.Weet iemand er meer over?
                            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Hoe gaan ze daar veilig bijna 200pk uithalen?

Stage 1 is al vlotjes genoeg hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten

prachtige bremer, mijn helde ook naar links van hieruit bekeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                  hoi , heeft er iemand ervaring met een c200cdi '09 te chippen ik heb hem nog maar een paar maand en wil hem echt niet veknoeien.Zitten hier toevallig geen mercedes techniekers die er iets van af weten namelijk ik zou bij kempower gaan en die hebben 2 opties stage 1 170pk en 400nm (zoals een c220 dus) of 195pk en 450nm.Zou dit effect hebben op koppeling de turbo of iets anders.Weet iemand er meer over?
                                  Als het een manuele is zou ik oppassen, de versnellingsbak van een 200 en 220CDI verschillen, en die van een 200 kan de kracht van een 220 amper of niet verwerken.

Ohja, en je garantie vervalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    Hoe gaan ze daar veilig bijna 200pk uithalen?

Stage 1 is al vlotjes genoeg hoor...
                                    Sans problemes.

220 spec is 170pk, dus dat gaat, plus veiligheidsmarge ingebouwd, kom je wel aan 195pk hoor. De vraag is voor hoelang natuurlijk.

Comment

• Ik hou het wel bij 170

Comment

• Wat een brute bak!
                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                                          Wat een brute bak!
                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          Damn . Soms wel een beetje onverantwoord rijdgedrag
                                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Working...
                                          X