Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb dat altijd al vette auto's gevonden, kennis heeft een tr4 gehad. een paar jaar geleden was er hier in oostduinkerke een grote meeting van trimph, ik ben toen gaan kijken was de moeite.
Zeer leuk om hier enkele mooie Triumph wagens te zien. Ikzelf vind dat dit automerk soms wat ondergewardeerd is. Ikzelf heb ondermeer ook een Spitfire en vind het zeker een leuk ding.
Ziehier mijn Spitfire MK3:
Ik hoop dat er hier nog enkele Triumph fans zijn die leuke fotos hebben!
Als ik volgend jaar aan de restauratie van deze TR7 start zal ik deze volledig met behulp van STIEGLITS als hij wil deze volledig op het forum zetten gr jimmy
Als ik volgend jaar aan de restauratie van deze TR7 start zal ik deze volledig met behulp van STIEGLITS als hij wil deze volledig op het forum zetten gr jimmy
Die ken ik niet. Maar als je Stieglitzbedoelt denk ik wel dat er nog enkele fotos zullen te zien zijn.
Zeg Tigra, Kan je mij eens zeggen hoe dat Triumph geval op die foto heet. Ik ken dat type niet. Blijkbaar is er toch nog een behoorlijk gat in mijn Triumphkultuur.
Zeg Tigra, Kan je mij eens zeggen hoe dat Triumph geval op die foto heet. Ik ken dat type niet. Blijkbaar is er toch nog een behoorlijk gat in mijn Triumphkultuur.
Stieglitz
Triumph Acclaim hé maar het is meer een Honda Civic met Triumph badge.
Comment