Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
    Mooie GT3RS
    Maar helaas niet te onderhouden ,dat zwart
    De sukkelaar die deze auto moet wassen aiai
    Inderdaad.

Een zwarte GT3 kwam er hier NIET in. Ook niet na herhaalde pleidooien van herr Wax-it

Comment

• Begin december wordt er in België ook een witte GT2RS geleverd ...

Comment

• Proficiat! Schitterende keus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Inderdaad.

Een zwarte GT3 kwam er hier NIET in. Ook niet na herhaalde pleidooien van herr Wax-it
          Wow wow wow ! Ik had het op zwart indien je geen rooie vond !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Proficiat! Schitterende keus.
            Ik zal het doorgeven aan de eigenaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
              Ik zal het doorgeven aan de eigenaar
              ah ma da's na jammer zie, 't zijt gij ni ofwa? Dat is hier toch het 'smijt er ne keer 200k tegenaan' forum?

Comment

• Helaas..

Comment

• Iemand kennen die zo'n ding heeft en daar 'es kunnen van mee genieten is ook al goed.

Plus ik heb een donkerbruin vermoeden dat het gezegende jaar 2011 voor jou ook wel wat "fat slix" (intended, both ways) plezier in petto zal hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    ah ma da's na jammer zie, 't zijt gij ni ofwa? Dat is hier toch het 'smijt er ne keer 200k tegenaan' forum?
                    100 K, 80 K, bij "Die of dat" kan dat perfect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                      Very!

Comment

Begin december wordt er in België ook een witte GT2RS geleverd ...

Bij ons is er vandaag eentje geleverd.

Magnifiek spel.

Comment

• Ook ne witte?

Schijnt dat er 3 officieel 'voorzien' zijn voor België .. Dat zou dan 66% witte zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten

Prachtige kleur.

Comment

• wat blijft het toch een mooie porsche

Comment

• 't is nu officieel... Sedert vrijdag ben ik geen porscherijder meer.
                                Afscheid genomen van de 997S cab en nu is er voor een 3-tal jaar een R8 in de plaats.
                                dan hoop ik een 991 voor een treffelijke prijs te vinden. Nieuw wordt ie te duur voor mijne portemonee.

Ik ben wel super enthousiast over mijne R8 , ik schrijf later eens een vergelijkende "test" van de p en de R8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                  't is nu officieel... Sedert vrijdag ben ik geen porscherijder meer.
                                  Afscheid genomen van de 997S cab en nu is er voor een 3-tal jaar een R8 in de plaats.
                                  dan hoop ik een 991 voor een treffelijke prijs te vinden. Nieuw wordt ie te duur voor mijne portemonee.

Ik ben wel super enthousiast over mijne R8 , ik schrijf later eens een vergelijkende "test" van de p en de R8.
                                  Congratz!! Voor mij nog net iéts knapper dan een 997. De V8? Config?

Foto's asap bitte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                    't is nu officieel... Sedert vrijdag ben ik geen porscherijder meer.

Proficiat !!! Graag nieuw topic aub

Comment

Ook ne witte?

Schijnt dat er 3 officieel 'voorzien' zijn voor België .. Dat zou dan 66% witte zijn

Zilver met gouden belettering.

Comment

Working...
                                      X