Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Ik vind ze allebei knap. Het verschil van de M3 met de gewone 3 is groter dan dat van de M4 tov de gewone 4. Hierdoor is de M3 dus wat opvallender.
Enkel afgaande op de looks zou ik zonder twijfel voor de M4 gaan. Maar om praktische reden, moest deze M mijn 5 vervangen, zou ik misschien toch voor de M3 kiezen. Ik zal dan wel mijn vrouw moeten overtuigen, want zij vindt de M3 te 'jonnie'. Tja, eigenlijk moet ze nu niet komen zeuren, want dat wist ze toen ze mij huwde.
Ik mis 2 kleuren: Rood en zilvergrijs.Last edited by BMWMB; 19/01/2014, 11:43.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDe M3 (en zeker in dit kleurtje) zou ook mijn voorkeur hebben, De M4 Coupe vind ik een sjonny bak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind ze allebei knap. Het verschil van de M3 met de gewone 3 is groter dan dat van de M4 tov de gewone 4. Hierdoor is de M3 dus wat opvallender.
Enkel afgaande op de looks zou ik zonder twijfel voor de M4 gaan. Maar om praktische reden, moest deze M mijn 5 vervangen, zou ik misschien toch voor de M3 kiezen. Ik zal dan wel mijn vrouw moeten overtuigen, want zij vindt de M3 te 'jonnie'. Tja, eigenlijk moet ze nu niet komen zeuren, want dat wist ze toen ze mij huwde.
Ik mis 2 kleuren: Rood en zilvergrijs.
Comment
-
Geen echte M maar deze M235i onder handen genomen door BMW Performance mag er wezen, wel niets over (beperkte Perf) motortuning maar op het einde van de exterieure aanpassingen wordt een sperdifferentieel (limited slip diff) getoond dat in de toekomst aangeboden zou worden. Check het filmke vanaf 5m20s: http://www.youtube.com/watch?v=lQ2YmBc2ZG8Last edited by hmn_pwr; 27/01/2014, 13:30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
-
Hoi , mooi maar mijn e46 m3 vind ik mooier hahaha
Groetjes fonsbeIMG_0539.jpgIMG_0540.jpgIMG_0381.jpgIMG_0378.jpgBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Grr hoe krijg je de foto's er direct op ? Bij mij alleen IMG_0380.jpg maar je zie niet direct de foto's
Fonsbe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fonsbe Bekijk BerichtenHoi , mooi maar mijn e46 m3 vind ik mooier hahaha
Groetjes fonsbe[ATTACH=CONFIG]101613[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]101614[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]101615[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]101616[/ATTACH]
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenZo ééntje mogen ze altijd voor mijn deur komen zetten. E46 CSL blijft gewoon de knapste.
Comment
Comment