Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Moest deze maand foto's maken voor verzekering, heb hem sinds 1/12/15 permanent ingeschreven.
Met de vergroening van vkb was het niet echt veel voordeliger om hem per 6 maand in te schrijven.
Komend jaar gaan we 30.000km kraken. LOL
Beige ben ik ook geen fan van maar de mijne is natuur leder bruin.
Op de foto's krijgt ge dat zelden echt mooi te zien met neon licht.
Maar dan nog, zou ook snappen dat ge dat bruin maar niks vindt. Ik denk dat iets is voor oudere 'pékes'.
Toen ik jonger was moest ik alleen maar zwart hebben binnen en nu ben ik dat totaal moe. Raar maar waar.
Maar dan nog, zou ook snappen dat ge dat bruin maar niks vindt. Ik denk dat iets is voor oudere 'pékes'.
Toen ik jonger was moest ik alleen maar zwart hebben binnen en nu ben ik dat totaal moe. Raar maar waar.
Valt nog mee zegt ge, t'is 1000 keer schoner dan saai zwart voor mij
Beauty is in the eye of the beholder en ik kan die man zijn zeer licht int. niet afkeuren. 'T is zijn auto, zijn geld en het moet dan ook voor hem mooi zijn.
Comment