Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben ik dan de enige die de sound van een Porsche Turbo wel oke vind ?
Ik vond die ook OK maar je kan gewoon niet ontkennen dat de atmosound beleving van een GT3 elk zenuwtje in je lijf aangrijpt... imo toch een groot pluspunt van de GT3.
Ja dan kan je ook vragen of hij al eens meegereden heeft met een Ferrari Enzo ofzo. Het is niet omdat iets anders vetter klinkt dat het ineens niet meer knap/luid genoeg is.
Ja dan kan je ook vragen of hij al eens meegereden heeft met een Ferrari Enzo ofzo. Het is niet omdat iets anders vetter klinkt dat het ineens niet meer knap/luid genoeg is.
Het lijkt mij redelijk overbodig om de sound van een Enzo erbij te halen in een discussie tussen een Turbo en een GT3 . Ik weet helemaal niet hoe een Turbo klinkt, dus kan ik er ook geen uitspraken over doen. Waarschijnlijk wel meer dan bovengemiddeld .
Ja , en die klinkt natuurlijk nog vetter ... maar een 997 Turbo klinkt toch nie slecht hoor
wederom vind ik he
Ik denk dat niemand kan zeggen dat hij het geluid van om het eender welke Porsche onaantrekkelijk vindt. Ik dacht dat je uw vorige comment typte omdat je de sound van een Turbo nog vetter vond. Niet dat ik dat onmogelijk acht, maar dan moet het wel extreem zalig zijn .
Ik heb al met een GT3 MKI, een GT3 MKII en een GT3 RS MKII meegereden.
Elk van de drie lijkt mij de perfecte daily te zijn. Hard, maar niet te. Er zat helaas te veel tijd tussen om de verschillen te onderscheiden. Wat ik mij wel goed herinner is dat de soundbeleving bij de MKII generatie pakken meer is dan bij de MKI.
Ik zou best ook graag eens de vergelijking willen maken met een Turbo, of zelfs met een 'gewone' Carrera.
neen ben ik een beetje te oud voor
zowel in de turbo als in de turbo heb ik een hele namiddag gezeten en ik was niet gekraakt achteraf dus qua zitcomfort zijn die allebei in orde voor daily (maar natuurlijk is dit wel subjectief)
ik heb ook al eens mee geweest met een cayman en men zegt dat het BIJNA hetzelfde is als een carrera het was fun maar de gt3 rs en de turbo zijn natuurlijk van een andere orde
Comment