Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Today one of the earlier 911 Turbo models is part of the display in the Porsche Museum.
A very special 911 Turbo 3.0 with a special styling.
It’s the car of Ferry Porsche, painted in his favorite color: Amazon Green Metallic.
It was built in 1976.
The 6-cylinder Boxer engine hits a peak power of 260hp (191kW).
With a top track speed of 155 mph (250 km/h) the rear is the side that others saw most often.
In 't Porsche Museum staat er bovenstaande 3.0 Turbo, maar ook een 3.3 Turbo in 't groen. Zoals hierboven staat is de eerste Amazon Green exemplaar, maar wat is de kleur van de 3.3?
In 't Porsche Museum staat er bovenstaande 3.0 Turbo, maar ook een 3.3 Turbo in 't groen. Zoals hierboven staat is de eerste Amazon Green exemplaar, maar wat is de kleur van de 3.3?
Dat was echt zalig om alle turbo's (naar mijn mening nog altijd de über-Porsche) naast elkaar te zien staan. Op dat moment wou ik er eentje kunnen uitkiezen en er een ritje mee maken (ik zou voor de 993 gegaan zijn, alsook mijn vriendin )
Overlaatst is er in Fleet.tv een reportage geweest van een Fransman die Porsches verzamelt en die zo eentje heeft in originele staat met minder dan 50000 kilometer op de teller. De man zei dat de auto zelfs nog naar een nieuwe auto rook.
Heb zo eens een eindje meegereden in zo'n 904... Bloody hell dat was genieten.
Als je dat dan voor je neus ziet wegscheuren waan je je meteen 50 jaar terug.
Overlaatst is er in Fleet.tv een reportage geweest van een Fransman die Porsches verzamelt en die zo eentje heeft in originele staat met minder dan 50000 kilometer op de teller. De man zei dat de auto zelfs nog naar een nieuwe auto rook.
Comment