Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BENTLEY Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• True true

En als ge terug gaat tot de modellen van eind jaren 80-begin jaren 90, die zijn vaak voor kleingeld te vinden...maar dat kost veel te veel om rijdend te houden, gigantisch volgepropt onder de motorkap,...

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Engelse karren

Comment

• Onder de motorkap van een Turbo R

da's C5 RS6-niveau
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Dat moet echt te vet zijn om daarin rond rijden

Comment

• Vanavond op weg naar huis voor het eerst een Mulsanne gezien. Imposante verschijning met een elegante lijn, maar tegelijkertijd een relatief onopvallende verschijning. De Mulsanne is irl veel knapper dan op foto, al blijf ik toch m'n twijfels hebben over de combinatie van de grote en kleine koplampen.

Comment

• Ik heb er deze morgen ook een gezien en vind 'm veel mooier op foto dan irl.
              Totaal geen karakter.

Comment

• Ik vind het net goed dat een Mulsanne nog behoorlijk onopvallend door het dagelijks verkeer kan rijden. Bedoeling van dat type Bentley is toch om redelijk incognito te kunnen blijven lijkt me

Comment

• BENTLEY SuperSports verbrijzelt wereld snelheidsrecord op ijs

Rallykampioen, Juha Kankkunen bereikt 205.48 mph (330.695 kmh) in een extreme Bentley cabriolet

(Oulu, Finland. 15 februari 2011) Viervoudig wereldkampioen rally Juha Kankkunen reed een Bentley Continental Supersports cabriolet op de gevaarlijke bevroren wateren van de Oostzee voor de kust van Finland, in een adembenemend 205.48 mph (330.695 kmh ) naar een nieuwe wereld snelheidsrecord op ijs .

In lijn met CO2-strategie van het bedrijf, liep de vierwielaangedreven 6-liter 12-cilinder Continental Supersports op biobrandstof. Met deze snelste cabrio ter wereld verbeterde Juha zijn eigen record van 2007, 199.83 mph (321,6 kmh) toen met een Continental GT.

Met de hulp van zijn eigen ervaren team en Bentley ingenieurs, overwon Kankkunen de uitdagingen van de temperaturen van min 30 graden, plotselinge sneeuwstormen en gevaarlijke zijwind, op de 16,5 kilometer baan op een 70cm dikke laag zeeijs. De recordpoging werd gecetificeerd door ambtenaren van de Dienst Verkeerspolitie Finland. Zijn nieuwe wereldrecord was gebaseerd op het gemiddelde van de twee runs die in tegengestelde richting met de gemeten snelheden bekrachtigd door een vertegenwoordiger van het Guinness Book of Records.

"Vorige keer miste ik de magische 200 mph in een Continental GT. Toen ik hoorde over de Supersports was ik vastbesloten om het breken van records weer mee te gaan met de Bentley Boys. Deze keer met meer dan 600 pk onder de motorkap, een Quickshift transmissie en de veiligheid van de all-wheel drive systeem, de Supersports cabriolet is de perfecte auto voor het record. "had Kankkunen gezegd.

"De 200 mph kwam na 5 km. Toen was het gewoon een kwestie van om alles te doen binnen de tijdzone en de hoop dat de sneeuw wegblijven.

Net als bij de vorige record-drive in de Continental GT gebruikte de Anglo-Finse team een auto met een minimale wijziging. Een volledig gelaste rollkooi, samen met Pirelli winterbanden (Pirelli 275/40R20 SottoZero II) en een op de achterbumper gemonteerde parachute in geval van een noodsituatie. Voor-en achterspoilers voor optimale stabiliteit bij hoge snelheid op de verraderlijke ondergrond.

De Supersports Cabrio reed met E85 bio-ethanol in plaats van benzine (benzine). Alle modellen in de Continental range kunnen rijden op benzine (benzine), E85 bio-ethanol of elke combinatie van de twee.

Wolfgang Dürheimer, de nieuwe voorzitter van Bentley en Chief Executive, zei:

"Het ijssnelheidsrecord is een huzarenstukje door Juha Kankkunen, waarvan de vaardigheid en moed in extreme omstandigheden hem een van de moderne Bentley Boys maakt.

Een gelimiteerde oplage van slechts 100 exemplaren van deze meest extreme Bentley zal zijn wereldwijde debuut op de Autosalon van Genève maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                    BENTLEY SuperSports verbrijzelt wereld snelheidsrecord op ijs

Rallykampioen, Juha Kankkunen bereikt 205.48 mph (330.695 kmh) in een extreme Bentley cabriolet

(Oulu, Finland. 15 februari 2011) Viervoudig wereldkampioen rally Juha Kankkunen reed een Bentley Continental Supersports cabriolet op de gevaarlijke bevroren wateren van de Oostzee voor de kust van Finland, in een adembenemend 205.48 mph (330.695 kmh ) naar een nieuwe wereld snelheidsrecord op ijs .

In lijn met CO2-strategie van het bedrijf, liep de vierwielaangedreven 6-liter 12-cilinder Continental Supersports op biobrandstof. Met deze snelste cabrio ter wereld verbeterde Juha zijn eigen record van 2007, 199.83 mph (321,6 kmh) toen met een Continental GT.

Met de hulp van zijn eigen ervaren team en Bentley ingenieurs, overwon Kankkunen de uitdagingen van de temperaturen van min 30 graden, plotselinge sneeuwstormen en gevaarlijke zijwind, op de 16,5 kilometer baan op een 70cm dikke laag zeeijs. De recordpoging werd gecetificeerd door ambtenaren van de Dienst Verkeerspolitie Finland. Zijn nieuwe wereldrecord was gebaseerd op het gemiddelde van de twee runs die in tegengestelde richting met de gemeten snelheden bekrachtigd door een vertegenwoordiger van het Guinness Book of Records.

"Vorige keer miste ik de magische 200 mph in een Continental GT. Toen ik hoorde over de Supersports was ik vastbesloten om het breken van records weer mee te gaan met de Bentley Boys. Deze keer met meer dan 600 pk onder de motorkap, een Quickshift transmissie en de veiligheid van de all-wheel drive systeem, de Supersports cabriolet is de perfecte auto voor het record. "had Kankkunen gezegd.

"De 200 mph kwam na 5 km. Toen was het gewoon een kwestie van om alles te doen binnen de tijdzone en de hoop dat de sneeuw wegblijven.

Net als bij de vorige record-drive in de Continental GT gebruikte de Anglo-Finse team een auto met een minimale wijziging. Een volledig gelaste rollkooi, samen met Pirelli winterbanden (Pirelli 275/40R20 SottoZero II) en een op de achterbumper gemonteerde parachute in geval van een noodsituatie. Voor-en achterspoilers voor optimale stabiliteit bij hoge snelheid op de verraderlijke ondergrond.

De Supersports Cabrio reed met E85 bio-ethanol in plaats van benzine (benzine). Alle modellen in de Continental range kunnen rijden op benzine (benzine), E85 bio-ethanol of elke combinatie van de twee.

Wolfgang Dürheimer, de nieuwe voorzitter van Bentley en Chief Executive, zei:

"Het ijssnelheidsrecord is een huzarenstukje door Juha Kankkunen, waarvan de vaardigheid en moed in extreme omstandigheden hem een van de moderne Bentley Boys maakt.

Een gelimiteerde oplage van slechts 100 exemplaren van deze meest extreme Bentley zal zijn wereldwijde debuut op de Autosalon van Genève maken.

Geweldig!

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Dat front is toch een grapje mag ik hopen . Serieuze achteruitgang als je het mij vraagt. Geef mij dan maar de Ghost!
                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Op deze foto vind ik hem al weer wat knapper! Recht van voren bezien, is het dan
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een kleine review!

Comment

• de presentator begint losser en losser te komen alleen kijkt hij imo teveel en te snel naar de camera en terug naar de weg.
                              Good job! maar 3Ton voor zo'n auto? dan komt daar een ton bpm bij?
                              BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Bentley Arnage Red Label (Mulliner)

Bentley Mulsanne

Comment

• Red Label

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                      Bentley Arnage Red Label (Mulliner)

Bentley Mulsanne

Top!!

Comment

• De eigenaar van de Mulsanne is de vader van een vriend van mij, ik ga eens een foto van zijn volledige Bentley collectie vragen .. Te zot voor woorden !

Comment

• Gisteren kunnen meerijden met een continental GT , pfff wat een zalige auto toch
                                          Veel sneller als ik verwacht had trouwens .

Comment

Working...
                                          X