Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
http://www.lsxtv.com/news/project-black-dogs-twin-turbo-427ci-lsx-howls-to-almost-1400-hp/
aanschouw hoe een motor er zou moeten uitzien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten.
De camaro vond ik maar een "saai" uitziende wagen.BMW X5 45e
Comment
-
[QUOTE=kefkie;4926629]Knappe bak! Zie ik nog wel zitten, of een Boss 302(klopt?). Of de nieuwe charger.
De camaro vond ik maar een "saai" uitziende wagen.[/QUOTE]
kefkie ik vervloek je hierbij tot in het einde der dagen om te rijden met een smart fortwo.
ga je mond nu spoelen met zeep.
btw, charger?
Comment
-
challenger is nu eenmaal ook HEEL retro.
maar die auto is vooral ook groot en dik geworden.
en op vlak van handling mogen ze er wel eens een tandje bijsteken TOV de charger en Viper.
op dit moment zie ik vooral chevy en ford speciale versies maken van hun musclecar.
ford mustang
gt500
boss
camaro ss
camaro ZL1
camaro Z28
sommigen hiervan zijn wat meer op raw power gericht anderen meer voor de tracklovers enz.
de challenger heeft zijn srt8 versie, maar dat is meer een vergelijking met een camaro SS of een mustang GT
Comment
-
Wat een uitstraling heeft die kar van buitenaf, en die zetels zo een knuffelgehalte!
Ik vind de vraagprijs eigenlijk laag voor een 40-50's amerikaander 8-in-lijn. Of is dat gewoon omdat het een niet zo gekend merk/model is?
Enig idee hoe makkelijk en duur het is om aan eventuele stukken te raken?1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
het zal er allemaal een beetje vanaf hangen welke stukken.
het gaat natuurlijk weeral wat duurder zijn dan courante chevy stukken.
en je gaat wat harder moeten zoeken dan voor camaro of mustang enz.
summit racing bvbeeld is heel beperkt tot een ombouw naar electronische ontsteking.
Find 1949 PACKARD CUSTOM EIGHT Parts and Accessories and get Free Shipping on Orders Over $109 at Summit Racing!
bij rockauto kan je zo te zien zo aan de vloerpan geraken voor 50 euro/stuk.
voor de rest is het een beetje weinig dat je kunt krijgen.
nujah er zullen er altijd zijn die zich er op verdiepen.
Comment
-
Kan er mij iemand zeggen van welke (amerikaanse) auto dit dashboard is?
304344_10151224542017463_1872304003_n.jpg
Comment
-
Goed nieuws voor stoere aannemers: er is een nieuwe Chevrolet Silverado. Ook broertje GMC Sierra profiteert mee.
Chevrolet Nederland zal de Silverado niet tussen de Sparkjes in de showroom zetten, maar dankzij de grijskenteken-regeling en LPG zullen er ongetwijfeld een heel aantal exemplaren hun weg naar ons land weten te vinden. Hoewel de Amerikanen de mond vol hebben van de efficiëntie van het nieuwe model is de basismotor nog altijd een 4.3-liter V6, zij het in een aangepaste versie. Leuk, maar in zo’n bakbeest hoort natuurlijk een V8. Er komen er twee: een 5.3 en een 6.2. Door middel van directe brandstofinspuiting en – jawel – cilinderuitschakeling wordt gepoogd het verbruik binnen de perken te houden.
De auto’s worden weer leverbaar in verschillende lengtes, waarbij het formaat van de bak onafhankelijk van de gekozen cabine kan variëren. Chevrolet claimt de rijgeluiden verder te hebben ingedamd zodat het nu een van de stilste auto’s in zijn klasse is. Het dashboard is volgens het persbericht opgebouwd uit zachte materialen. Opvallend: wie de juiste opties aanvinkt kan eindigen met een auto met vijf usb-poorten, vier 12-volt-aansluitingen en een aansluiting voor een SD-kaart.
De productie van de Silvarado en de Sierra begint in het tweede kwartaal van 2013.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenIs er precies veel op vooruitgegaan qua interieur.
Huidige modellen:
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
Comment