Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwe gaan eens zien hoe lang het duurt eer dat ze bij Dodge een snellere Challenger klaar hebben staan..
om te concurreren met de 540 pk GT500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDie hebben toch geen zwaardere motoren? Denk niet dat ze er de v10 gaan inleggen, misschien een compressor op de 6.1, maar ik betwijfel het in deze tijden.
Ik hoop op de 6.4 met 525 pk.
Je kan die nog krijgen met carburator zelfs.
Comment
-
-
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
HQ klikken
Er is zo 'iets' met die muscle cars dat vanaf wanneer je ze ziet/hoort je gewoon het beest wilt uithangen met die kar (racen aan de lichten, burnouts doen.. zo van die toestanden )
God I want one so badly
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=Q5jIMRg_JZM
HQ klikken
Er is zo 'iets' met die muscle cars dat vanaf wanneer je ze ziet/hoort je gewoon het beest wilt uithangen met die kar (racen aan de lichten, burnouts doen.. zo van die toestanden )
God I want one so badly
ik wil er vooral in cruisen en af en toe een dessertje van een kickdown met een streepke zwart
De geur snuiven van een beest met karakter, een interieur met een verleden, vermengd met benzinedampen ...
oooooohhhhh!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Maar als je me zou doen kiezen tussen een Challenger en een Charger, ik zou het echt niet weten. De tweede blijf ik ongelooflijk impressionant vinden, met die weggeklapte koplampen. Laag, breed en lang.
Maar een Challenger is ook zo verrekt mooi...
Het voorgaande geldt als de keuze tot die 2 beperkt blijft, anders wordt het helemaal onbegonnen werk.
Comment
Comment