Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Camper lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leuk dit! Doet mij in deze triestige tijden aan vakantie denken
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Lada Niva: Russische camper voor 18.000 euro

Deze Russische camper kost tussen de 1,6 en 2,1 miljoen roebel, afhankelijk van de gekozen uitrusting. Omgerekend naar euro's is dat tussen de 18.400 en 24.200 euro. Hoe ongelooflijk het ook mag klinken, we hebben het over het bedrag dat je in dit land moet investeren in een traditionele kleine auto.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Lada Niva: Russische camper voor 18.000 euro

Deze Russische camper kost tussen de 1,6 en 2,1 miljoen roebel, afhankelijk van de gekozen uitrusting. Omgerekend naar euro's is dat tussen de 18.400 en 24.200 euro. Hoe ongelooflijk het ook mag klinken, we hebben het over het bedrag dat je in dit land moet investeren in een traditionele kleine auto.

35000

Comment

• Volkner Mobil Performance: mega camper met garage

Als je dacht dat je alles had gezien, hier komt de Volkner Mobil Performance. Het is een camper die niet alleen alle traditionele voorzieningen, functies en ruimtes zoals slaapkamer, keuken en badkamer biedt, maar ook een garage. Ja je hebt het goed gelezen. Dit voertuig heeft een speciale ruimte waar u uw auto kunt parkeren en de wereld rond kunt vervoeren. Alles voor het bescheiden bedrag van 1.350.000 euro.

Comment

• TRAFIC SPACENOMAD ÉN HIPPIE CAVIAR HOTEL

RENAULT PAKT UIT MET NIEUWE KAMPEERAUTO'S

Renault heeft tijdens de Düsseldorf Motor Show, ook wel bekend als de Caravan Salon, het doek getrokken van twee nieuwe kampeerauto's. De eerste gaat internationaal in de verkoop, de tweede is een vrolijke aandachtstrekker.

We beginnen met de meest relevante van het stel, de Trafic SpaceNomad. De Trafic SpaceNomad is een kampeerauto op basis van - je raadt het al - de vorig jaar in gefacelifte vorm gepresenteerde Trafic. "Wat Volkswagen kan met de Transporter en de California, kunnen wij met de Trafic," lijkt Renault gedacht te hebben. De Trafic SpaceNomad is een door door Pilote tot kampeerauto omgebouwde Trafic, compleet met een hefdak, luifel en slimme opbergmogelijkheden. Hoewel de Trafic SpaceNomad zijn internationale publieksdebuut nu beleeft, werd de auto vorig jaar al in een kleine serie verkocht in Zwitserland. Renault meldt dat de Trafic SpaceNomad vanaf begin volgend jaar ook in Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Frankrijk en België in de verkoop gaat.

De Trafic SpaceNomad, die als 5,04 meter lange versie én als 5,48 meter lange variant met verlengde wielbasis komt, is namelijk volgepropt met alles wat je nodig hebt voor een weekendje bivakkeren. Zo zit er een keukenblokje in, compleet met twee gaspitten en een gootsteen. Ook heeft de Franse vrijetijdsmobiel een 49 liter grote koelkast, een uitneembare en inklapbare tafel en zelfs een buiten de kampeerauto te gebruiken douchevoorziening aan boord. Onder het hefdakje houdt zich een 120 bij 200 centimeter groot bed schuil. De achterbank laat zich omklappen tot een 124 bij 188 centimeter grote slaapgelegenheid. Beide slaapplekken bieden plek aan twee personen.

De tweede beursdebutant van Renault is de eerder deze week aangekondigde Hippie Caviar Hotel (foto's 9 t/m 14). Die showauto heeft in letterlijke zin een dakterras, op het dak is namelijk een heuse zitgelegenheid. Renault heeft de Hippie Caviar Hotel, in feite een ludiek aangeklede Trafic, verder onder meer voorzien van een extra groot bed dat aan de achterkant van de bus uitsteekt. Handig...

Comment

• nix wat de niva ook niet kan

Comment

• mooie prijs idd

Comment

• Studenten van de TU Eindhoven in Nederland hebben een elektrische camper ontwikkeld met een rijbereik van meer dan 700 kilometer. Zonnepanelen met een oppervlak van 17,5 m2 maken deze kampeerwagen volledig zelfvoorzienend op vlak van energie.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• I Turned A Plane Into A Luxury RV | RIDICULOUS RIDES

Comment

• Mercedes-Benz 508 - Camper op de brug

Comment

• Chevrolet C20 Longhorn ( 1968 ): Camper met vlammenwerper

Comment

• Handig om de barbecue aan te steken ..

Comment

• Geen camper maar ferme paardenvan

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Elke auto een camper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  Elke auto een camper

Het is wel cool, maar ik heb het moeilijk met het feit dat je niet met je auto weg kan. Dat is net het voordeel van een tent?

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    Geen camper maar ferme paardenvan

Duur combinatietje ja.

Comment

• Fiat Ducato - Camper Op de Brug

Comment

• Ziet er gezellig uit

Comment

• TESLA CYBERTRUCK VOLGENS SPACE CAMPERS: GEKKER, MAAR OOK NORMALER

ZOUT IN DE WONDEN

Het is zeer de vraag wanneer en of de Tesla Cybertruck ooit in Europa zal verschijnen. Wij zijn echter niet te beroerd om nog wat zout in de wonden van wie daarvan baalt te strooien: dit is de Cybertruck volgens Space Campers.

Space Campers houdt zich volgens spacecampers.com uitsluitend bezig met het product dat we hier zien. De Tesla Cybertruck-opbouw heeft dan ook geen aparte naam en is een camper-unit die bovenop de laadbak en het dak van Tesla’s buitenaards ogende Cybertruck wordt geplaatst. De elektrische pick-up wordt daar opvallend genoeg niet vreemder, maar optisch juist normaler van, omdat de daklijn door de toevoeging niet meer schuin afloopt.

Daarbij maakt het nog wel uit in welke uitvoering je de Space Campers-opbouw bestelt. In een van de carrosserie afwijkende kleur valt de originele schuine lijn immers alsnog op. Passend roestvrijstaal kan ook, maar kost wel 8.000 dollar extra. De basisprijs voor een ‘Space Camper’ is 24.000 dollar, ofwel 22.400 euro.

Voor dat geld krijg je een opbouw die niet alleen het uiterlijk van de Cybertruck transformeert, maar vooral ook zijn inzetbaarheid. De camper-unit laat zich vergelijken met het uitklapdak van compacte campers als de Volkwagen California. Wie het dak opent, krijgt ook hier een ‘slaapkamer’ achter wanden van tentdoek. De ‘verdieping’ waarop het bed is geplaatst, laat zich echter ook apart omhoog klappen. Dan ontstaat er ruimte voor andere activiteiten. Als accessoire is bijvoorbeeld een keukentje beschikbaar, maar er kan met een bureau ook een werkruimte worden gemaakt van de laadbak. Zelfs een badkamer inclusief douche is mogelijk, al gaat het dan wel om een flexibele ruimte naast de ‘truck’.

De opbouw weegt in de basis, dus zonder accessoires en in de versie die niet van rvs is, dik 210 kg. De verloren energie kan bij stilstand eventueel weer worden teruggewonnen met zonnepanelen, die op het dak worden geplaatst. Prijzen van de accessoires zijn er nog niet en dat is ook niet zo gek, want ook in de VS moet de eerste Cybertruck nog worden afgeleverd.

Space Campers transforms the Tesla Cybertruck for the outdoors

Comment

Working...
                                          X