Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Just gelezen op een ander forum :

" Zal inderdaad promotioneel zijn voor Infopol "

Vraag me nu niet wa infopol is ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Seg, Porschisten, spoedt ulle 'es even naar Carrera Motors en ga dat daar vragen, hé.
      +32 (0)9 282 24 22

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
        Alleszins dezelfde : ook gespoten zijschorten en voorspoilerlip.

Op weg om bestickerd te worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
          +32 (0)9 282 24 22
          Alsof ze dat over den tillefon gaan zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
            Just gelezen op een ander forum :

" Zal inderdaad promotioneel zijn voor Infopol "

Vraag me nu niet wa infopol is ...
            Dju.

Ik zat al te hopen op een robbertje vechten tussen de Belgische snorren en de Gumballers.

Comment

• Straks eens vragen aan Karin of ze geen foto's heeft. Zij ging vandaag geloof ik.

Comment

• Dat doet mij hier een beetje denken aan die Lamborghini Gallardo van de politie van Rome

Comment

• dan zal karin deze ook moeten zien staan ...

" Op de stand van Rauwers zal trouwens een Lamborghini Gaillardo staan (zoals die van de Italiaanse politie) gestryped als de Federale Politie met de laatste nieuwe LED signalisatie "

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                    dan zal karin deze ook moeten zien staan ...

" Op de stand van Rauwers zal trouwens een Lamborghini Gaillardo staan (zoals die van de Italiaanse politie) gestryped als de Federale Politie met de laatste nieuwe LED signalisatie "
                    Sjiek ! Als iemand foto's zou nemen !

Eigenlijk zou dat wel wijs zijn, zo'n super-sportwagen bij de politie (zoals die 911's vroeger). In duitsland hadden ze M3's als voertuig, zalig !

Als je de politie ziet rond rijden met een Mazda Demio bijvoorbeeld, kan ik mijzelf niet van de gedachte ontnemen dat zo'n ding toch geen deftige kar kan onderscheppen.

Comment

• Die M3'kes van de Duitse polies waren trouwens E36 berlines. Zo'n zalige dingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Seg, Porschisten, spoedt ulle 'es even naar Carrera Motors en ga dat daar vragen, hé.

Ik heb gebeld

De turbo stond dit weekend op één of andere beurs ivm Politiediensten of zoiets !! Nikske Gumball...

Comment

• Dju.

Ach ja, dan zoeven de Gumballers gewoon 100 km/u sneller aan ons voorbij, daar. Des te leuker.

Comment

• Fack maat! Een Flikken - turbo!

Comment

• Of die turbo in het kader hiervan :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichten
                                Of die turbo in het kader hiervan :

http://www.polfed-fedpol.be/presse/p...?recordID=1255
                                Zeer goed mogelijk.

En toch : die witte turbo heeft 'n schuifdak, en naar 't schijnt zou 't niet mogelijk zijn om daar zo'n lampekeskast op te plaatsen. Zal dus wel 'n andere turbo worden, dan. Ik denk eerlijk gezegd niet dat de snorren een turbo zullen halen.

Comment

• Waarom hebben sommige 996 turbo's een vaste (lelijkere) spoiler en andere een die om hoog kan komen? Is dit een soort facelift ofzo?

Comment

• 2 vraagjes:
                                    • Is het mogelijk om bij Porsche de "GT3 RS"-like striping op elk model te bestellen ? Ik heb vanmorgen een zwarte Cayman gezien met oranje velgen (die met de worstspaakjes, zoals op de 997 die Tuur Bo zo knap vond) en oranje striping langszij waarin "Cayman S" stond. Te laat voor foto's
                                    • Wat is een "6 jaar oude" 996 C4 met 190.000 km nog waard ? Is in sublieme en originele staat, van de eerste eigenaar. Mijn vader wist wel niet of het een prefacelift of facelift was, maar op de vraag of hij oranje pinkers had antwoordde mijn vader 'ja' .. wellicht een prefacelift dus.
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      Waarom hebben sommige 996 turbo's een vaste (lelijkere) spoiler en andere een die om hoog kan komen? Is dit een soort facelift ofzo?
                                      Alle 996 turbo's hebben standaard een vaste spoiler met uitschuifbaar stuk, dat uitklapt boven 120 kmh en terug inzakt vanaf 90 (dacht ik) kmh.
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                        2 vraagjes:
                                        • Is het mogelijk om bij Porsche de "GT3 RS"-like striping op elk model te bestellen ? Ik heb vanmorgen een zwarte Cayman gezien met oranje velgen (die met de worstspaakjes, zoals op de 997 die Tuur Bo zo knap vond) en oranje striping langszij waarin "Cayman S" stond. Te laat voor foto's
                                        • Wat is een "6 jaar oude" 996 C4 met 190.000 km nog waard ? Is in sublieme en originele staat, van de eerste eigenaar. Mijn vader wist wel niet of het een prefacelift of facelift was, maar op de vraag of hij oranje pinkers had antwoordde mijn vader 'ja' .. wellicht een prefacelift dus.
                                        Vraag 1 : neen. Is wellicht achteraf gedaan met stickers (even makkelijk weer eraf te halen...), velgen natuurlijk gespoten. Velgen kan je wél in een gewenste kleur laten spuiten via Exclusive.

Vraag 2 : ik schat max. 35000 euro. Die met < 100.000km halen nog wel de 40000 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Vraag 1 : neen. Is wellicht achteraf gedaan met stickers (even makkelijk weer eraf te halen...), velgen natuurlijk gespoten. Velgen kan je wél in een gewenste kleur laten spuiten via Exclusive.

Vraag 2 : ik schat max. 35000 euro. Die met < 100.000km halen nog wel de 40000 euro.

Thanks !

Die mens krijgt nog 35.000 in overname .. best zo laten gaan dan
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X