Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
er snort iets niet in mijn ogen.
het stuur past compleet niet bij de rest.
steek de zetelzitting in alcantara, en neem minder blinkend leder voor de rest en het geheel zal al harmonieuzer ogen.
er snort iets niet in mijn ogen.
het stuur past compleet niet bij de rest.
steek de zetelzitting in alcantara, en neem minder blinkend leder voor de rest en het geheel zal al harmonieuzer ogen.
Ik vind het superknap! Ben er van overtuigd dat dit interieur IRL wel heel wat knapper toont. Foto lijkt me wat overbelicht wrs door de flash.
Sinds een week ofzo liggen er winterbanden/velgen op onze A6. Maar het rijgedrag van de auto is helemaal anders. Hij zweept, zwabbert precies over de weg. Alle feeling, stabiliteit, grip is gewoon weg
We zijn wel 245/40/18 gewoon en nu ligt er maar 205.../16 (continental wintercontact) onder.
Das toch niet normaal? ofwel
Want die auto is nu een pak minder voorspelbaar, veilig,...
M'n pa rijdt in de zomer ook op 245 en in de winter 205. Ik heb hem nog nooit horen klagen over een slechter rijgedrag, alleen dat ze veel comfortabeler rijden. Zijn ze goed uitgebalanceerd?
M'n pa rijdt in de zomer ook op 245 en in de winter 205. Ik heb hem nog nooit horen klagen over een slechter rijgedrag, alleen dat ze veel comfortabeler rijden. Zijn ze goed uitgebalanceerd?
Ik veronderstel van wel...
Vandaag moest m'n vader nogal hard remmen op de autostrade en ie begon met z'n kont te schudden. Ronduit gevaarlijk
Van waar de slogan "Vorsprung durch Technik" van komt:
Het merk Audi nam bij zijn nieuwe lancering een door DKW veelvuldig gebruikte slagzin over "Vorsprung durch Technik". Die slogan gebruikt de autobouwer uit Ingolstadt nog steeds.
(=DKW: J.S. Rasmussen, later Auto Union AG, Zschopau, Sachsen, Auto Union AG, Ingolstadt/Donau und Düsseldorf en Zweirad-Union AG, Nürnberg.)
Comment