Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Da's nu de 2e keer dat die enkele uren nadien niet meer werken

Nieuwprijs 149k nu 58590 euro en 60k km

Comment

• Comment

• Kopen, is "geen" geld éh

Comment

• Deze is helemaal m'n ding, 28k km, van 203k euro naar 89900 euro

Dat interieur

Comment

• Comment

• Ja, die is echt loaded want veel verder dan 200k kom je niet als je geen exuberante wensen hebt via Audi Exclusive.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                Kopen, is "geen" geld éh

Mocht ik het geld hebben, ongetwijfeld. Het blijft uiteraard veel geld, maar als je ziet wat je voor die laatste krijgt

Zelfs de eerste vind ik ronduit schitterend, prachtige configuratie en dat voor 60k euro!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  Ja, die is echt loaded want veel verder dan 200k kom je niet als je geen exuberante wensen hebt via Audi Exclusive.
                  Idd die is compleet

9996 - Individuallackierung, Audi exclusive Sattelbraun Metallic; PYK Valcona Maronenbraun, Keder und alle Sichtnaeht Havannabraun ; 9WP - Rear Seat Entertainment (RSE) plus ; YSK Himmel in Alcantara Havannabraun ; PC5 - Keramikbremse; hinten; PMC - Sitzklimatisierung und Massage-Funktion vorne und hinten, inkl. Komfortsitze mitMemory-Funktion und Einzelsitzen hinten; PQ3 - Alu.-Schmiederäder Audi exclusive 9Jx20 im 9-Speichen-Design hochglanzpoliert mit Reifen 275/35 R 20 (quattro ; PYK - Lederausstattung Audi exclusive (Paket 4) Volllederausstattung Leder Valcona; QU1 - TV-Empfang analog/digital, und digitalerRadioempfang (DAB); YRB - Bedienelemente Audi exclusive Leder; YSG - Heckablage Audi exclusive Alcantara; YSK - Dachhimmel Audi exclusive Alcantara; YZO - Klapptisch manuell Audi exclusive; 1W7 - Kühlbox Audi exclusive; 3FR - Schiebe-/Ausstelldach, Solar, elektrisch; 4K5 - one-touch memory; 7K3 - Reifendruck-Kontrollsystem; 8RF - Bang & Olufsen Advanced Sound System; 8T4 - ada

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Dat interieur
                    Mo écht!

Ik zou daar gewoonweg willen in wonen...

Prachtige kleurencombinatie's trouwens.

Bruin met donker beige stiksels...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Zo'n S8 is idd bloedgeil. Heb ik zelfs nog nooit in het echt gezien met zo'n singleframe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                        Zo'n S8 is idd bloedgeil. Heb ik zelfs nog nooit in het echt gezien met zo'n singleframe.
                        Het is een A8 W12, geen S8.

Ik kan geloven dat je die grille nog nooit gezien hebt op een S8, want die maken ze niet voor de S8.

Comment

• Meen je dat nu echt, dat zo'n A8 tot 200.000 euro nieuw kan kosten ???

Comment

• Alleen al die optie van dat leer kost 17.000 euro in z'n duurste vorm...

Comment

Deze is helemaal m'n ding, 28k km, van 203k euro naar 89900 euro

Dat interieur
                              Idd

Wat een interieur Is zowat de mooiste kleur van leer imo

En das ook totaal geen geld, wist zelfs niet dat die zo kunnen dalen in prijs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                Mo écht!

Ik zou daar gewoonweg willen in wonen...

Prachtige kleurencombinatie's trouwens.

Bruin met donker beige stiksels...
                                Ik vind dat interieur echt bloedmooi

Kostte idd een goede 200k euro, heb je wel audi exclusive voor en alle opties die je maar kan bedenken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                  Meen je dat nu echt, dat zo'n A8 tot 200.000 euro nieuw kan kosten ???
                                  als je een beetje laat gaan bij Merc zit je ook al snel aan 200k hoor

Comment

• Dan lijkt een RS4 of RS6 een koopje...

Comment

• Echt wel he

Maar moest ik de keuze moeten maken tussen een full full Exclusive W12 en een RS6.... rete moeilijk maar de W12 zou het wel halen denk ik.

Comment

Maar moest ik de keuze moeten maken tussen een full full Exclusive W12 en een RS6.... rete moeilijk maar de W12 zou het wel halen denk ik.

Als ik een dikke pens zou hebben, voor de staat zou werken en een chauffeur willen hebben/kunnen betalen, dan wel.

Maar anders de RS6 natuurlijk...

Oké, zo'n A8 W12 is wel vetcool, maar het blijft een boot en ik denk dat het op rijplezier aankomt, dat je toch nog altijd beter bent bij de RS6...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Als ik een dikke pens zou hebben, voor de staat zou werken en een chauffeur willen hebben/kunnen betalen, dan wel.

Maar anders de RS6 natuurlijk...

Oké, zo'n A8 W12 is wel vetcool, maar het blijft een boot en ik denk dat het op rijplezier aankomt, dat je toch nog altijd beter bent bij de RS6...
                                          Als je snelheid wilt:

Bi-Turbo-Umrüstung auf 441/600 kw/PS und 680Nm
                                          Umbau aller Motorkomponenten in VW Phaeton/Touareg bzw. AUDI A8 mit W12-Motor auf BiTurbo-Aufladung
                                          ähnlich Bentley Continental GT(C) / Flying Spur
                                          Dazu gehören:
                                          Modifizierung des Motorblocks auf veringerte Verdichtung
                                          Änderungen der Zylinderköpfe, Abgaskrümmer, zusätzliche Ladeluftkühler inkl. Verrohrungen, erweiterte Ölkühlung.
                                          Anpassung Motor- und Getriebeelektronik
                                          Fertigungszeitraum/Einbau: 16 Arbeitstage
                                          Leistung: 441/600 KW/PS
                                          Drehmoment: ~680Nm
                                          Vmax: ~305km/h(Phaeton/A, ~285km/h(Touareg)

Comment

Working...
                                          X