Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Knappe TT

Heet kind!

Comment

• Dat kind in die TT is een vriendin van mijn madam. Tof kind. Toffe kerel ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
        Heet kind!
        Wie let daar nu op .

Comment

• Rabbit Wrm leggen ze bv die TTS 2 liter niet in de A5 enzo? Is toch ideaal voor landen zoals België.

Comment

• Het lukt me niet om MP3 cd's af te spelen in m'n Audi. Normaal gezien moet MMI dat toch ondersteunen?
            Als ik door de selectie van m'n cd wisselaar blader via het MMI Systeem komt er CD-Rom op het scherm en de cd valt niet af te spelen.

Ik brand gewoon via Nero MP3 cd.

Comment

Het lukt me niet om MP3 cd's af te spelen in m'n Audi. Normaal gezien moet MMI dat toch ondersteunen?
              Als ik door de selectie van m'n cd wisselaar blader via het MMI Systeem komt er CD-Rom op het scherm en de cd valt niet af te spelen.

Hoeveel folders staan er op die cd?

Wij hebben al problemen gehad met SD-kaartjes met een te uitgebreide folderstructuur. Daar staat ergens iets van in de handleiding.
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                Hoeveel folders staan er op die cd?

Wij hebben al problemen gehad met SD-kaartjes met een te uitgebreide folderstructuur. Daar staat ergens iets van in de handleiding.
                Gewoon één folder.

Comment

Gewoon één folder.
                  Hoeveel nummers staan er op, want ook daar was een limiet op.

Een kaartje van 4GB had bij ons geen nut omdat er teveel nummers opstaan, tot 2GB was ok.

In de handleiding staat er ergens hoe de structuur moet zijn van die folders en hoeveel je er mag hebben.
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ik denk eerder dat er iets mis is met de CD.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                      Hoeveel nummers staan er op, want ook daar was een limiet op.

Een kaartje van 4GB had bij ons geen nut omdat er teveel nummers opstaan, tot 2GB was ok.

In de handleiding staat er ergens hoe de structuur moet zijn van die folders en hoeveel je er mag hebben.
                      Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                      Ik denk eerder dat er iets mis is met de CD.
                      idd gaat over cd's .

Comment

Het lukt me niet om MP3 cd's af te spelen in m'n Audi. Normaal gezien moet MMI dat toch ondersteunen?

Met de Lexus hadden we hetzelfde probleem..
                        Brand eens via WMP
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                          Met de Lexus hadden we hetzelfde probleem..
                          Brand eens via WMP
                          Je kan toch geen mp3 cd's branden via mediaplayer?

Comment

Je kan toch geen mp3 cd's branden via mediaplayer?
                            jawel toch ?
                            gewoon in je muziekmap allemaal tesamen selecteren =>rechtermuisklik=> aan lijst van WMP toevoegen=> in WMP de lijst selecteren endan branden
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                              jawel toch ?
                              gewoon in je muziekmap allemaal tesamen selecteren =>rechtermuisklik=> aan lijst van WMP toevoegen=> in WMP de lijst selecteren endan branden
                              Morgenvroeg eens proberen,als het niet werkt.....Ik weet u wonen .

Comment

idd gaat over cd's .
                                Ik bedoelde wel dat het probleem misschien ligt aan de CD, het schijfje zelf.
                                Of heb je het al laten afspelen via een andere CD speler en werkte het wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                  Ik bedoelde wel dat het probleem misschien ligt aan de CD, het schijfje zelf.
                                  Of heb je het al laten afspelen via een andere CD speler en werkte het wel?
                                  Ik heb het enkel in een Q7 en A6 getest en werkt bij beide niet .

Comment

Ik heb het enkel in een Q7 en A6 getest en werkt bij beide niet .
                                    Dan ligt het probleem misschien niet bij Audi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                      Dan ligt het probleem misschien niet bij Audi.
                                      Ja daarom dat ik twijfel .
                                      Ik ben nu een cd aan het branden op Alex z'n manier,eens zien wat het geeft .

Comment

• Gewoon thuis die CD eens laten afspelen in een gewone CD speler.
                                        Al mijn CDs schrijf ik met Nero en in geen enkele auto heb ik daar problemen mee.

Comment

• My Audi @ Oostende

Comment

Working...
                                          X