Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtengisteren zag ik op school een audi. Hij leek erg op de audi S2 (het was dezelfde wagen maar ik zag een "S" teken of logo achterop. Hij had ook 1 uitlaatpijp (zoals de S2). Ik ken dat model niet echt maar wat voor motorisaties zouden dat geweest kunnen zijn?
coupé, sedan, avant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenS2 heeft 2 uitlaten.
coupé, sedan, avant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
19/20 inch als ik me niet vergis en een verlaging zit er in... Ook zegt hij dat 180 en meer per uur gemiddeld naar Limburg/Wallonië geen enkel probleem is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenIdd!
ben jij van hier ergens mss ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenHallo, heb me net een tweedehandse audi A4 avant 3.0 V6 TDI (bouwjaar 2005) gekocht ... Iemand een idee waar ik hier op het forum wat kan lezen over deze wagen. Links naar andere sites zijn ook welkom, thx a lot
congratz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenHallo, heb me net een tweedehandse audi A4 avant 3.0 V6 TDI (bouwjaar 2005) gekocht ... Iemand een idee waar ik hier op het forum wat kan lezen over deze wagen. Links naar andere sites zijn ook welkom, thx a lot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDikke kar. Voorstellen aub!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenDoe ik vanaf ik hem heb ... Binnen een week of 2 maximum. Ondertussen had ik er graag wat reviews over gelezen en filmpjes bekeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenZo een dingen doe ik toch meestal voor ik een wagen koop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenKar is van Sebastien Rosseler... Prof bij quickstep, die stond daar in lokeren omdat het toen koers was die dag... Ik reed daar ook mee, vandaar
19/20 inch als ik me niet vergis en een verlaging zit er in... Ook zegt hij dat 180 en meer per uur gemiddeld naar Limburg/Wallonië geen enkel probleem is
Ik had school en heb juist de start gezien, en moest dan weer weg..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk wil dit:
Zalige bak, veel knapper dan zowel B7 als B8. Lekkere V8 erin.freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
Comment
Comment