Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De huidige 2.8 V6 bij Audi ligt zowel in de A6 als in de A8, wat ik me nu afvroeg is het volgende. Waarom is deze in de A6 wel beschikbaar als Quattro Tiptronic en in de A8 uitsluitend als Multitronic?

Comment

• Exclusive kleurtje?

Comment

• Mooie A3 sportback...

met 460pk
        Hoe lekker de Audi S3 ook rijdt, ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die meer willen. In de prijslijst van Audi staat echter geen RS3, maar gelukkig weten ze in Aalten de oplossing. Daar gingen we even een blokje om met een officieuze RS3: een A3 3.2 Sportback met dik 460 pk! […]

3.2 quattro met turbo erop

Comment

• zalig!!

sjonnies hebben tjoeningpijpen, karren die echt wat poeier onder de kap hebben zie je dit bij

Comment

• wtf dat filmpje

dat geluid

Comment

• ik wil dat

Comment

• Zalig!

Zo 'standaard' daar kan je pas echt mensen mee doen verschieten
                en idd knap geluid !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  zalig!!

sjonnies hebben tjoeningpijpen, karren die echt wat poeier onder de kap hebben zie je dit bij

Zalige reden daarvoor ook

"Bij vollast stoot de A3 onder hoge druk hete uitlaatgassen uit. Een föhn is er niets bij en vandaar dat het einde van de uitlaat naar beneden wijst, een andere constructie zou tot geroosterde achterliggers kunnen leiden."

Zalig

Comment

• wat een zeveruitleg.

Maar desalniettemin heel mooi uitlaatje.

Comment

• Ik wil dat ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        wat een zeveruitleg.

Maar desalniettemin heel mooi uitlaatje.
                        Ist ni waar ofwa?
                        Filmpje: http://www.abhd.nl/video/audi-a3-32-turbo-460-pk/
                        Wel elke keer donkere rook als hij stevig doorduwt.

Comment

• Had het filmpje al gezien.

En nee het is niet waar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            Mooie A3 sportback...

met 460pk
                            Hoe lekker de Audi S3 ook rijdt, ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die meer willen. In de prijslijst van Audi staat echter geen RS3, maar gelukkig weten ze in Aalten de oplossing. Daar gingen we even een blokje om met een officieuze RS3: een A3 3.2 Sportback met dik 460 pk! […]

3.2 quattro met turbo erop
                            super!

ziet er echt compleet stock uit, en dat turbo geblaas is zoo vet

Comment

• Zoals in het filmpje al aangegeven wordt heeft hij een turbo gat.
                              Dit komt mede door het gebruik van de standaard intake manifold, veel te lange weg.
                              Dat is ook waarom er veel tuners korte intake manifolds gebruiken.

Hans.

Comment

• De power komt erin rond 2500-3000 toeren... dat vind ik erg redelijk hoor voor dat vermogen

Comment

• R8 met HRE Monoblock P40 velgen in de maat 8.5x19"" voor en 11x20" achter met banden in de maat 235/35/19 voor en 315/25/20 achter.

Hans.

Comment

• Meer foto's.

Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                      Zoals in het filmpje al aangegeven wordt heeft hij een turbo gat.
                                      Dit komt mede door het gebruik van de standaard intake manifold, veel te lange weg.
                                      Dat is ook waarom er veel tuners korte intake manifolds gebruiken.

Hans.

Elke turbomotor heeft een turbogat.

En zeker als je een grote enkele turbo op een V6 motor steekt, die nog eens net wat druk levert, kan je je wel verwachten aan iet of wat turbogat ja... dat is normaal.
                                      Dat inlaatspruitstuk heeft er maar relatief weinig mee te maken.

Comment

• Ik zou graag een S line logo in de grill van m'n A3 hebben, maar sinds de facelift is dat niet. Iemand weet van een oplossing daarvoor? Ik vind het echt beter staan met dat logo. Nu is het "enkel" op de flank dat ik de logo's heb.

Comment

• Wat een gigantisch vette R8!!

Comment

Working...
                                          X