Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In de nieuwe A8 komt er blijkbaar ook de nieuwe 2.8 V6 FSI te liggen, heeft iemand al ergens gelezen vanaf welke prijs die start in Belgie? In Duitsland zou die rond de EUR 65000 moeten liggen, verschillen de Duitse prijzen sterk met de Belgische?
In de nieuwe A8 komt er blijkbaar ook de nieuwe 2.8 V6 FSI te liggen, heeft iemand al ergens gelezen vanaf welke prijs die start in Belgie? In Duitsland zou die rond de EUR 65000 moeten liggen, verschillen de Duitse prijzen sterk met de Belgische?
2.8 FSI kost in Duitsland 61.900E en in Belgie is ie niet verkrijgbaar in 2.8 maar begint vanaf 3.0TDI en die kost 64.800E
Audi’s snelste is momenteel ongetwijfeld de R8. Dat is zonder MTM gerekend, die heeft de Audi TT getuned waardoor de TT van 0 naar 100 km/h 0,5 seconden sneller is dan de R8!
De supercharged V6 van MTM genereert 415 pk en 498 Nm koppel en kan daarmee de Audi R8 verslaan. Van 0 naar 100 km/h in 4,1 seconden, dat is 0,5 seconden sneller dan de R8. De MTM RTT heeft meer koppel dan de R8 en telt maar 5 pk’s minder. Dit wordt gecompenseerd door het lagere gewicht van de Audi MTM RTT. De wagen werd wel gelimiteerd op 280 km/h.
De MTM Audi RTT koop je voor 73.000 euro, het is ook mogelijk om enkel een R8 bodykit op je TT te laten plaatsen voor 2.000 euro.
Zeer knap werk dat ze daar verricht hebben, nuja een supercharger op een motor zetten is natuurlijk niet zo moeilijk.
De vraag is enkel of ze zich gehouden hebben bij de supercharger en de bodykit, of dat ze ook de remmen, ophanging, versnellingsbak, ... onder handen hebben genomen (wat ik wel aan te raden meen) en hoe het met de betrouwbaarheid zit.
Comment