Er staat Ferrari op die foto dus het mag in het ferrari-topic.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichten
Deze velgen >> all
maar die kleur oh zo saai, zo saai dat ik hem direct zou willen
Comment
-
weet je
dit stond op de achterkant van de 2de "zwarte" Enzo
Beide waren gewoon zwart overstickerd, ze zijn alle twee origineel roodBijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenweet je
dit stond op de achterkant van de 2de "zwarte" Enzo
Beide waren gewoon zwart overstickerd, ze zijn alle twee origineel roodLast edited by fabke13; 13/10/2008, 07:56.Tijd brengt raad........
6,1 l/100km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichtenvraagje:als je dat zo allemaal zo in levende lijve ziet,doet je dat dan nog iets of is dat voor jou allemaal maar heel gewoontjes geworden?Ik benijd je wel hoor....Echt mooi wat je laat zien...gr
de andere series zie ik ook al een paar keer per jaar, dus geef ik eigelijk niet men volle aandacht
de F430 challenge heb ik hier geen enkele foto van genomen, de vorige rondes met de US challenge op Laguna heb ik allleen een paar start foto's van die mannen genomen.
& om héél eerlijk te zijn,
ik heb welgeteld MAX 30 min. door die paddocks met al de straat wagens gewandeld & een paar foto's snel genomen.
als ik er zo veel rijen van dezelfde zie staan dat doet het mij eigelijk niet zo veel meer nee.
Daarentegen als ik dan zo ineens op straat een 328 bv tegen kom vind ik het weer supercool
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichten
in vgl met dit:
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
Comment
Comment