Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenEven dit topic bestoken met wat übergeile 599's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenNog een mooi kleurke voor een 599
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenBy far dé mooiste Ferrari ooit imho
Da's een goeie.
Comment
-
volgens mij vrij oud maar er staan schoon dingen tussen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenvolgens mij vrij oud maar er staan schoon dingen tussen.
http://fishki.net/comment.php?id=4678
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHeeft er iemand een idee hoeveel van de 349 geproduceerde Enzo's er nog niet op de schroothoop beland zijn? Het schijnt dat er al aardig wat Enzo's oud ijzer zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenik dacht 350 lol
waarvan een kleine 100 al iets heeft meegemaakt en een groot deel ervan terug opgelapt is.
door sterke vraag is het dan opgevoerd geweest naar 399
dan is er uiteindelijk de 400ste gemaakt voor de paus die dan geveild is voor het tsunami relief funds
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenoorspronkelijk was het 349
door sterke vraag is het dan opgevoerd geweest naar 399
dan is er uiteindelijk de 400ste gemaakt voor de paus die dan geveild is voor het tsunami relief funds
ahzow mij mogen ze er ook direct een maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHeeft er iemand een idee hoeveel van de 349 geproduceerde Enzo's er nog niet op de schroothoop beland zijn? Het schijnt dat er al aardig wat Enzo's oud ijzer zijn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenSeen in Dublin, Ireland. The F50 was originally owned by the Sultan Of Brunei. Pininfarina converted the car to Right Hand Drive for the Sultan. This is the only Ferrari F50 in Ireland.
Zou da kloppen, werden die nooit gemaakt in right hand drive?
Launched during March 1995 at the Geneva Salon, the F50 was only ever built as a limited edition model, 349 being manufactured by the time production ceased in 1997, all of which were left-hand drive.
Bron :http://www.qv500.com/ferrarif50p1.php
Comment
Comment