Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten+ YouTube Video
En nog een prachtig geluid: dat van de F40 die voorbij raast. En een nog veel mooier geluid: de zwaar ondergewaardeerde F50, mijn alltime favorite!
Ferrari
mss vreemd om dat uit mijn mond te horen maar de sound van een F40 vind ik niet zo speciaal...
welke uitlaten heeft die F50? doesn't sound stock to me... een F50 is ook een van m'n favorieten, voor mij een grijze graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk BerichtenReims
mss vreemd om dat uit mijn mond te horen maar de sound van een F40 vind ik niet zo speciaal...
welke uitlaten heeft die F50? doesn't sound stock to me... een F50 is ook een van m'n favorieten, voor mij een grijze graag
A.U.B. een grijze F50 voor F40fan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk BerichtenReims
welke uitlaten heeft die F50? doesn't sound stock to me...
Jammer dat er zo weinig filmpjes zijn van de F50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenEen uitstapje naar Reims staat ook nog eens op de planning.Het zal jammergenoeg niet met een wagen zoals op deze beelden zijn.
A.U.B. een grijze F50 voor F40fan
hartelijk dank voor de grijze F50 kvraag me af hoeveel er in 't grijs zijn; veel zullen 't er alleszins niet zijn...
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenVroeg ik mij ook al af. Iemand een idee?
Jammer dat er zo weinig filmpjes zijn van de F50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk BerichtenFerrari Shell Historic Challenge kalender voor 2008
4-6 April Mugello
30 mei-1 juni Le Castellet
29-31 augustus Budapest
3-5 October Nurburgring
6-9 November Finali Mondiali op een italiaans circuit
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenIk zie daar nergens Spa-Francorchamps tussen staan wil da zeggen dat er weer geen Ferraridays zijn ? godver.......
momenteel zet ik alleen nog maar de Ring & de Finali op men kalender
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenkweetet
momenteel zet ik alleen nog maar de Ring & de Finali op men kalender
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenNog geen kalender van de 430Challenge / F1 clienti & FXX beschikbaar ?
had alleen maar de Historic Challenge opgevraagd sinds ik dat de belangrijkste vind
maar in ieder geval zal de F1 Clienti wel op Monaco rijden tijdens de Historic GP, dat hebben ze toch bij de vorige edities gedaan dus verwacht dat opnieuw
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten+ YouTube Video
En nog een prachtig geluid: dat van de F40 die voorbij raast. En een nog veel mooier geluid: de zwaar ondergewaardeerde F50, mijn alltime favorite!
Ferrari
Een ideaal filmpje om Porsche liefhebbers naar the dark side te sleuren!
Fuck
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJezus!
Een ideaal filmpje om Porsche liefhebbers naar the dark side te sleuren!
Fuck
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenis dat niet in frankrijk? want toen ik nog met de tuscani-club was, zijn de clubleden eens naar diezelfde plek gereden.
is een oude tribune van een circuit dacht ik.
das Reims
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten288 GTO
Hier op de foto toont 'ie moddervet maar in het echt vind ik hem dan weer zo gewoontjes
Comment
Comment