Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En nog een prachtig geluid: dat van de F40 die voorbij raast. En een nog veel mooier geluid: de zwaar ondergewaardeerde F50, mijn alltime favorite!

Ferrari
    O

M

F

G

Die F50...

Wat 'n sound.

Comment

• FAAAAAAAAAACK DIE F50!!!

Comment

• B-O-N-K-E-R-S

Comment

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En nog een prachtig geluid: dat van de F40 die voorbij raast. En een nog veel mooier geluid: de zwaar ondergewaardeerde F50, mijn alltime favorite!

Ferrari
          Reims

mss vreemd om dat uit mijn mond te horen maar de sound van een F40 vind ik niet zo speciaal...

welke uitlaten heeft die F50? doesn't sound stock to me... een F50 is ook een van m'n favorieten, voor mij een grijze graag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
            Reims

mss vreemd om dat uit mijn mond te horen maar de sound van een F40 vind ik niet zo speciaal...

welke uitlaten heeft die F50? doesn't sound stock to me... een F50 is ook een van m'n favorieten, voor mij een grijze graag
            Een uitstapje naar Reims staat ook nog eens op de planning.Het zal jammergenoeg niet met een wagen zoals op deze beelden zijn.

A.U.B. een grijze F50 voor F40fan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
              Reims

welke uitlaten heeft die F50? doesn't sound stock to me...
              Vroeg ik mij ook al af. Iemand een idee?
              Jammer dat er zo weinig filmpjes zijn van de F50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                Een uitstapje naar Reims staat ook nog eens op de planning.Het zal jammergenoeg niet met een wagen zoals op deze beelden zijn.

A.U.B. een grijze F50 voor F40fan

zo'n uitstap staat ook al lang op mijn planning, maar omdat er nog erg veel op de planning staat heb ik geen idee wanneer 't er eens van gaat komen
                hartelijk dank voor de grijze F50 kvraag me af hoeveel er in 't grijs zijn; veel zullen 't er alleszins niet zijn...

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                Vroeg ik mij ook al af. Iemand een idee?
                Jammer dat er zo weinig filmpjes zijn van de F50.
                das nu niet zo makkelijk af te leiden van zo'n filmpje vind ik... + irl heb ik enkel nog maar een F50 met standaarduitlaatsysteem gehoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                  Ferrari Shell Historic Challenge kalender voor 2008

4-6 April Mugello
                  30 mei-1 juni Le Castellet
                  29-31 augustus Budapest
                  3-5 October Nurburgring
                  6-9 November Finali Mondiali op een italiaans circuit
                  Ik zie daar nergens Spa-Francorchamps tussen staan wil da zeggen dat er weer geen Ferraridays zijn ? godver.......

Comment

• Essen was geen ne vetten op Ferrari gebied :

Essen Motorshow 2007

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                      Ik zie daar nergens Spa-Francorchamps tussen staan wil da zeggen dat er weer geen Ferraridays zijn ? godver.......
                      kweetet

momenteel zet ik alleen nog maar de Ring & de Finali op men kalender

Comment

kweetet

momenteel zet ik alleen nog maar de Ring & de Finali op men kalender
                        Nog geen kalender van de 430Challenge / F1 clienti & FXX beschikbaar ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                          Nog geen kalender van de 430Challenge / F1 clienti & FXX beschikbaar ?
                          zal is navragen
                          had alleen maar de Historic Challenge opgevraagd sinds ik dat de belangrijkste vind
                          maar in ieder geval zal de F1 Clienti wel op Monaco rijden tijdens de Historic GP, dat hebben ze toch bij de vorige edities gedaan dus verwacht dat opnieuw

Comment

• + YouTube Video

Comment

+ YouTube Video

Ferrari
                              Jezus!

Een ideaal filmpje om Porsche liefhebbers naar the dark side te sleuren!

Fuck

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Jezus!

Een ideaal filmpje om Porsche liefhebbers naar the dark side te sleuren!

Fuck
                                zodat ze eindelijk eens echte wagens met passie leren kennen??

Comment

• is dat niet in frankrijk? want toen ik nog met de tuscani-club was, zijn de clubleden eens naar diezelfde plek gereden.
                                  is een oude tribune van een circuit dacht ik.

edit het staat hier al reims dus
                                  Last edited by ; 15/12/2007, 17:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                    is dat niet in frankrijk? want toen ik nog met de tuscani-club was, zijn de clubleden eens naar diezelfde plek gereden.
                                    is een oude tribune van een circuit dacht ik.
                                    filmpje van de F50??
                                    das Reims

Comment

• 288 GTO

Comment

288 GTO

Pff, ik weet niet wat dat toch is met de 288 GTO

Hier op de foto toont 'ie moddervet maar in het echt vind ik hem dan weer zo gewoontjes

Comment

• komaan Jeroen, hij blijft gewoonweg vet die wagen, eender hoe

Comment

Working...
                                          X