Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Indeed, en vroeger was "het" inderdaad Milkapaars.
Hetgeen mij er ongelooflijk in aanspreekt, is dat het volgens mij een bruut rijmachien moet zijn (nu met 1600 cc maar eventueel met 2-liter), hels geluidje, sparco kuipzetelkes, koni rood, enz. Dat brute mis ik een beetje in de Giulia ("slechts" een 1300, en redelijk standaard).
Okee, het is zeker geen concoursmachine, maar dat is mijn Giulia ook niet en dat interesseert me eigenlijk ook niet. En voor die prijs kan je dat ook niet verwachten (2500 euries).
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Indeed, en vroeger was "het" inderdaad Milkapaars.
Hetgeen mij er ongelooflijk in aanspreekt, is dat het volgens mij een bruut rijmachien moet zijn (nu met 1600 cc maar eventueel met 2-liter), hels geluidje, sparco kuipzetelkes, koni rood, enz. Dat brute mis ik een beetje in de Giulia ("slechts" een 1300, en redelijk standaard).
Okee, het is zeker geen concoursmachine, maar dat is mijn Giulia ook niet en dat interesseert me eigenlijk ook niet. En voor die prijs kan je dat ook niet verwachten (2500 euries).
Natuurlijk nie gemakkelijk om enig advies te geven omtrent de te maken keuze: het zijn toch wel twee totaal verschillende wagens.
Als de bertone erbij kopen geen optie is lijkt me veel af te hangen van wat je er mee van plan bent: als 'daily driver' lijkt mij dit nu geen optie in vergelijking met de juul, als het is om tijdens de week-end/evenementen mee te gaan toeren of om op circuit eens zot te doen weer wel.
Zoals altijd : kiezen is nie gemakkelijk ...
( is gaan klappen met madam Leemans ? )
Als dailies hebben we de 155 en de v*ctra, dus het zou inderdaad als weekendfunbakske bedoeld zijn.
Hem er als vierde auto bijnemen naast de Giulia gaat helaas niet lukken (t stad he, nu al is het puzzelen om ze allemaal geparkeerd te krijgen).
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment