Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik kan er niet aan doen, maar die velgen blijf ik maar nx vinden...
    zijn volgens mij ook de collezione velgen

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
    De nieuwe GT Blackline in de familie...

Comment

• inderdaad collezione's
      I 'em
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
        ik kan er niet aan doen, maar die velgen blijf ik maar nx vinden...
        zijn volgens mij ook de collezione velgen
        Blijft in ieder geval knapper dan die 16 duims spaakvelgen waarmee je hem meestal ziet rondrijden

Comment

• Een mooie lijn gaat nooit verloren
          All'alba vincerò!

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• RED DEZE ZOON !!!

Of iemand anders is ook goed .
              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                RED DEZE ZOON !!!

Of iemand anders is ook goed .
                Inderdaad, goedkoper dan dit ga je nooit met een 155 kunnen bollen (er zitten zelfs een paar donorparts op van mijn zwarte 155 zaliger)
                Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                  Inderdaad, goedkoper dan dit ga je nooit met een 155 kunnen bollen (er zitten zelfs een paar donorparts op van mijn zwarte 155 zaliger)
                  En het lijkt mij ook een eerlijke wagen . En LPG - installatie , en en en ...

Ze blijven zo mooi .
                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Zo'n 155 blijt idd knap maar is niks voor mij op dit moment

GTV

Maar als ik dit dan bekijk snap ik ook niet wat ik in een GTV zie:

Wat een verschrikkelijk leven heb ik toch

Comment

• Ma echt he! Een knappe 147 hebben en dan maar de hele tijd zoeken achter een oude GTV

Deze al gezien trouwens?
                      De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Daar moet toch wel iets mis mee zijn, zo weinig kilometers en zo weinig geld gaat niet samen...

Comment

• Hij is zeer goedkoop, maar dat wil nog niet zeggen dat er ook iets mee scheelt Alfa's hebben een énorm waardeverlies, het is echt niet moeilijk om bijvoorbeeld een full-option 166 uit 2000 te vinden voor 5 à 6000 euro (of zelfs minder) Onze 166 hebben we 2de-hands gekocht voor 1/3 van de nieuwprijs, hij was toen 2,5 jaar oud

En kijken is weten he, afspraak maken voor te bezichtigen en een testritje en dan word er vaak al veel duidelijk he

Comment

• 'k Ga volgende week zaterdag naar die 1800 kijken...

'k doe mezelf zo'n pijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                              Daar moet toch wel iets mis mee zijn, zo weinig kilometers en zo weinig geld gaat niet samen...
                              Tis ook al ene van 13 jaar oud he, als je het zo bekijkt is hij zelfs aan de dure kant (een 164 van die leeftijd levert amper de helft op, en was in aanschaf zeker zo duur)
                              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Potverdikke, dat is dan wel verleidelijk. Dadelijk ga ik er nog voor kijken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                  'k Ga volgende week zaterdag naar die 1800 kijken...

'k doe mezelf zo'n pijn
                                  *neemt optie op 17duimers van de "zotte 16-klepper*

Comment

• Deze ziet er ook wel vet uit:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• ......weg wegens aankoop grotere auto wegens komst 2 kleinkinderen.....

zal dus rustig mee gereden zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                        *neemt optie op 17duimers van de "zotte 16-klepper*

*kuch*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                                          *kuch*

Comment

Working...