Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waarom zijn zoveel Japanse autos alleen voor de Japanse markt terwijl die nochtans ook succes zouden kennen in andere werelddelen? Waarom zijn zoveel Japanse gadgets/accessoiresen en kleuren alleen voor de Japanse markt? Waarom zijn de meeste marktlanceringen buiten Japan zoveel later dan die van Japan zelf? De GT-R is sinds oktober 2007 verkrijgbaar in Japan. De eerste Europese leveringen zijn pas in 2009. Waarom wordt er zolang gewacht?
Waarom zou Noord-Amerika de belangrijkste markt zijn?
Waarom zijn zoveel Japanse autos alleen voor de Japanse markt terwijl die nochtans ook succes zouden kennen in andere werelddelen? Waarom zijn zoveel Japanse gadgets/accessoiresen en kleuren alleen voor de Japanse markt? Waarom zijn de meeste marktlanceringen buiten Japan zoveel later dan die van Japan zelf? De GT-R is sinds oktober 2007 verkrijgbaar in Japan. De eerste Europese leveringen zijn pas in 2009. Waarom wordt er zolang gewacht?
Waarom zou Noord-Amerika de belangrijkste markt zijn?
't is de grootste markt he, en met de R35 gaan ze voor de eerste 'officieel' naar N-Amerika. geen import meer.
waarom het zo lang duurt kan aan verschillende redenen te wijten zijn.. bv productie capaciteit, wetgeving, marketing (hype doen ontstaan), etc etc
ik ga akkoord dat de thuismarkt één van de belangrijkste is, ook voor succes in andere werelddelen maar je kan niet ontkennen dat N-Amerika de grootste afzetmarkt is.
Vandaag nog bij Nissan After-Sales geweest, maakt me wel ongerust ivm de leveringstijd..
hij zei dat ik van geluk zou mogen spreken als ie er maart 2009 is
Heb ik ook gehoord..
Haal je 1 in Duitsland man, probeer daar eens contact te leggen, evt. met Nissan Deutschland, specifiek voor de GT-R. Er zullen er wel op www.mobile.de verschijnen, zeker voor maart 2009. Remember my words .
Comment