Oorspronkelijk geplaatst door e60520i
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Ik ben iemand die graag met een nieuw model rijd. In het verleden heb ik mijn E46 320d vervangen door een gefacelifte E46 320d. Uiteindelijk moet je veel bijleggen voor een wagen die voor 95% hetzelfde is. Ik denk niet dat ik het ooit nog zou doen. Ondertussen hebben we onze 530d ook al bijna 5 jaar en is de wagen al een jaar een 'oud model'. Toch geniet ik nog van elke kilometer dat ik ermee rijd en spaar ik iets langer door voor een volledig nieuw model.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk vind dat niet echt pijnlijk, bij een volledig nieuw model is dat terug iets anders, bij deze 3 moet je al goed kijken.
Dat is ook mijn mening...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat is ook mijn mening...
De mijne is einde lease ongeveer als het nieuwe model gaat uitkomen. Wansdat niet binnen een 3 à 4 jaar?
Ik kon kiezen, wachten of onmiddellijk het oude model.
Toen ik de LES versie zag was ik verkocht. Kon niet meer wachten.
Maar de nieuwe is zeker heel mooi maar veel mensen zullen het verschil nauwelijks merken (de niet autofreeks).
Ben echt een benieuwd om hem in het echt te zien. Is toch nog iets anders dan een foto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
Is een betere vergelijking...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk vind de FL >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> PFL, zeker als ik die foto's vergelijk. De PFL is een watje vergeleken met de FL *grrrrroaaaaaarrr*
One bad mother f#!cker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk BerichtenToch de PFL sportversie niet, die is een pak gemener als de FL ... zie foto hoger!
One bad mother f#!cker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door e60520i Bekijk Berichtenlol, altijd pijnlijk om met een oud model te rijden, daar kunnen we allemaal van meespreken-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door e60520i Bekijk Berichtenlol, altijd pijnlijk om met een oud model te rijden, daar kunnen we allemaal van meespreken
Met deze facelift vind ik hem een tikje mooier, vooral bij de Touring!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben iemand die graag met een nieuw model rijd. In het verleden heb ik mijn E46 320d vervangen door een gefacelifte E46 320d. Uiteindelijk moet je veel bijleggen voor een wagen die voor 95% hetzelfde is. Ik denk niet dat ik het ooit nog zou doen. Ondertussen hebben we onze 530d ook al bijna 5 jaar en is de wagen al een jaar een 'oud model'. Toch geniet ik nog van elke kilometer dat ik ermee rijd en spaar ik iets langer door voor een volledig nieuw model.
Bij de standaard versie vond ik de voorbumper met die kleine mistlampen afschuwelijk lelijk, alsook de achterlichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door e60520i Bekijk Berichtenlol, altijd pijnlijk om met een oud model te rijden, daar kunnen we allemaal van meespreken
waarom pijnlijk ?
mijn auto is 3 jaar oud , dus alleszins gene nieuwen meer , en dat kan mij eigenlijk genen bal schelen .
en ik vind de facelift geslaagd en hoop er vlug eens 1tje in real-life tegen te komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk vond deze E46 facelift juist het lelijkst(of hij moest in M pack zijn uitergerust in combinatie met een Touring)
Bij de standaard versie vond ik de voorbumper met die kleine mistlampen afschuwelijk lelijk, alsook de achterlichten.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat is off topic hier...
--> bmw lovers!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zal ze wel eens posten, maar heb ze nu niet bij de hand. Ik moet wel toegeven dat ik geen foto's heb van het interieur...
Comment
Comment