Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door e60520i Bekijk Berichten
    lol, altijd pijnlijk om met een oud model te rijden, daar kunnen we allemaal van meespreken
    Ik vind dat niet echt pijnlijk, bij een volledig nieuw model is dat terug iets anders, bij deze 3 moet je al goed kijken.

Comment

• Ik ben iemand die graag met een nieuw model rijd. In het verleden heb ik mijn E46 320d vervangen door een gefacelifte E46 320d. Uiteindelijk moet je veel bijleggen voor een wagen die voor 95% hetzelfde is. Ik denk niet dat ik het ooit nog zou doen. Ondertussen hebben we onze 530d ook al bijna 5 jaar en is de wagen al een jaar een 'oud model'. Toch geniet ik nog van elke kilometer dat ik ermee rijd en spaar ik iets langer door voor een volledig nieuw model.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
        Ik vind dat niet echt pijnlijk, bij een volledig nieuw model is dat terug iets anders, bij deze 3 moet je al goed kijken.

Dat is ook mijn mening...
        OO 00 OO

Comment

• Ik zou al blij zijn moest ik de allereerste 3 hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Dat is ook mijn mening...
            Mijn mening ook, een facelift is geen nieuw model hé.
            De mijne is einde lease ongeveer als het nieuwe model gaat uitkomen. Wansdat niet binnen een 3 à 4 jaar?

Ik kon kiezen, wachten of onmiddellijk het oude model.
            Toen ik de LES versie zag was ik verkocht. Kon niet meer wachten.
            Maar de nieuwe is zeker heel mooi maar veel mensen zullen het verschil nauwelijks merken (de niet autofreeks).

Ben echt een benieuwd om hem in het echt te zien. Is toch nog iets anders dan een foto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

Is een betere vergelijking...
              Yep, mooi vergelijking, veel beter als die lelijke, doffe foto van daarvoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Ik vind de FL >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> PFL, zeker als ik die foto's vergelijk. De PFL is een watje vergeleken met de FL *grrrrroaaaaaarrr*
                Toch de PFL sportversie niet, die is een pak gemener als de FL ... zie foto hoger!

One bad mother f#!cker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk Berichten
                  Toch de PFL sportversie niet, die is een pak gemener als de FL ... zie foto hoger!

One bad mother f#!cker
                  Vind ik eerlijk gezegd niet .. Denk dat de fl in het zwart er minstens even gemeen uitziet. Minstens !!

Comment

lol, altijd pijnlijk om met een oud model te rijden, daar kunnen we allemaal van meespreken
                    'k Zeg toch nergens dat het me pijn doet? 'k Vind gewoon de preFL met mpack superknap, en die achterlichten van de facelift vind ik echt niet mijn ding.. ('k had perfect kunnen wachten op de facelift hoor, maar bewust niet gedaan) 'k Zal niet ontkennen dat als ik een facelift zie dat ik niet zou zeggen van hmm what if.. maarja 'k heb dat nu ook al als ik een mini of e46 m3 zie voorbijsjeezen That's life..
                    -

Comment

Ik vind niet alle facelift's even geslaagd. Sommige zijn zelfs lelijker(al de facelift's van de E46 modellen, 6 Serie, enz,..)

Met deze facelift vind ik hem een tikje mooier, vooral bij de Touring!

Comment

Ik ben iemand die graag met een nieuw model rijd. In het verleden heb ik mijn E46 320d vervangen door een gefacelifte E46 320d. Uiteindelijk moet je veel bijleggen voor een wagen die voor 95% hetzelfde is. Ik denk niet dat ik het ooit nog zou doen. Ondertussen hebben we onze 530d ook al bijna 5 jaar en is de wagen al een jaar een 'oud model'. Toch geniet ik nog van elke kilometer dat ik ermee rijd en spaar ik iets langer door voor een volledig nieuw model.
                        Ik vond deze E46 facelift juist het lelijkst(of hij moest in M pack zijn uitergerust in combinatie met een Touring)

Bij de standaard versie vond ik de voorbumper met die kleine mistlampen afschuwelijk lelijk, alsook de achterlichten.

Comment

waarom pijnlijk ?
                          mijn auto is 3 jaar oud , dus alleszins gene nieuwen meer , en dat kan mij eigenlijk genen bal schelen .

en ik vind de facelift geslaagd en hoop er vlug eens 1tje in real-life tegen te komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                            Ik vond deze E46 facelift juist het lelijkst(of hij moest in M pack zijn uitergerust in combinatie met een Touring)

Bij de standaard versie vond ik de voorbumper met die kleine mistlampen afschuwelijk lelijk, alsook de achterlichten.
                            Ik had een saffierzwarte berline met M-Sportpakket en toen nog de optionele 18" velgen V-spaak styling 72. Het interieur was volleder in de kleur Brombeer, een kleur die blijkbaar zeldzaam is...
                            OO 00 OO

Comment

• Foto's!

Comment

• Dat is off topic hier...
                                OO 00 OO

Comment

Dat is off topic hier...
                                  Hier komen geen moderators!

--> bmw lovers!

Comment

• Ik zal ze wel eens posten, maar heb ze nu niet bij de hand. Ik moet wel toegeven dat ik geen foto's heb van het interieur...
                                    OO 00 OO

Comment

Ik zal ze wel eens posten, maar heb ze nu niet bij de hand. Ik moet wel toegeven dat ik geen foto's heb van het interieur...
                                      scheisse

Comment

• Om de pijn te verzachten... Een 3 coupé met hetzelfde interieur...

OO 00 OO

Comment

• lekker!

Comment

Working...
                                          X