Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze morgen nog eens een mail gestuurd naar de verantwoordelijke die alles regelt ivm de closed room voor de nieuwe 5 , en het is zelfs zo erg dat je maar met 2 personen binnen mag als je bent ingeschreven
Deze morgen nog eens een mail gestuurd naar de verantwoordelijke die alles regelt ivm de closed room voor de nieuwe 5 , en het is zelfs zo erg dat je maar met 2 personen binnen mag als je bent ingeschreven
Al zeer grote interesse dus in de nieuwe 5? Denk persoonlijk ook dat ie het zeer goed gaat doen... En terecht!
Overheerlijk, veeel beter dan de vorige generatie me dunkt!
Enkel die achterlichtblokken met die strepen vind ik iets minder. Gelukkig ook geen té grote nieren zoals bij de 7.
Inderdaad. Je krijgt een afspraak om 20 minuten gaan te kijken op een vastgelegd uur. Je moet je 20 min. opvoorhand aanmelden ter plaatse of je mag zelfs niet meer binnen.
Ik ga kijken woensdag 20/1 om 13.20uur...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Overheerlijk, veeel beter dan de vorige generatie me dunkt!
Enkel die achterlichtblokken met die strepen vind ik iets minder. Gelukkig ook geen té grote nieren zoals bij de 7.
Die strepen val IRL veel beter mee
Dit gaat een schot in de roos worden denk ik
Comment