Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben eerlijk gezegd echt geen fan van de nieuwe RS-stijl. Die velgen zeggen me niets en teveel chrome/aluminium accenten imo.
Helemaal akkoord. Dat gevoel heb ik ook bij de RS5. Dat zouden beiden zo'n knappe wagens kunnen zijn indien al die chrome/aluminium accenten weggelaten zouden zijn.
Ik wacht op de eerste foto's van een particuliere klant die al die alluminum addenda in koetswerkkleur spuit. Zal al veel beter zijn. Waar is de meer zuivere RS look zoals de B5 RS4 en zelfs de laatste RS6 voldoet daar nog aan, echt triestig als je dat met deze auto vergelijkt.
Wel zal deze wagen zeer fijn rijden en heeft hij de juiste motor en aandrijving naar Audi normen in huis.
Wanneer komt er eigenlijk een nieuw model A3? Ik vind het rijkelijk laat om nu nog een RS uit te brengen.
Die mag er toch stilaan aankomen. De A3 is al ruim 7 jaar op de markt; de 1 serie is een dik jaar later uitgekomen en die wordt volgend jaar vervangen.
Ik verwacht dat één van deze de 1 M-Coupe ook wel zal voorgesteld worden... ben es benieuwd.
Pff vette kar! Ik zou hem direct willen.
Ik vind het wel jammer dat ze, zoals hier al gezegd is, niet de 2 ovale pijpen als uitlaat gebruiken. Maar soit, daarom vind ik hem niet minder mooi.
En damn wat een prestaties.
Comment