Oorspronkelijk geplaatst door int3x0r
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-serie (Facelift)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenOEF OEF OEF OEF OEF!!!!!! Minimale verschillen! OEF!
Met het M pakket op de PFL ga je amper verschil zien.
OEF OEF OEF.
Zot dat de 316i een 3 cylinder wordt...“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Trouwens, welk een belachelijke benamingen komen er voor de FL, gewoon ridicuul.
2.0-viercilinder met 252 pk (330i) en een 3.0-zescilinder met 326 pk (340i). 318i is een 1.5-turbodriecilinder van 136 pk. De 328i (245 pk) uit het aanbod wordt geschrapt.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenTrouwens, welk een belachelijke benamingen komen er voor de FL, gewoon ridicuul.
2.0-viercilinder met 252 pk (330i) en een 3.0-zescilinder met 326 pk (340i). 318i is een 1.5-turbodriecilinder van 136 pk. De 328i (245 pk) uit het aanbod wordt geschrapt.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten1.5 driecilinder, zalig!
Verschil moet er zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenNu gaan die plebejers met hun 316i en 3 cilinders niet rap meer van 136pk naar 230pk gaan.
Verschil moet er zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn binnenkort rij ik met een dikke 2 liter!. Zo een extravagante 2.0 diesel, het heeft iets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn binnenkort rij ik met een dikke 2 liter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenThere's no substitute for cubic inches. Zo een extravagante 2.0 diesel, het heeft iets
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHeb je al de nieuwe B motor met 190pk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJuist!
Nee, ik heb nog die negen op de tien in de soep draaiende N47 met 184 Pk's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJa, met die 6 pk minder ga je wel hard vernederd worden aan de stoplichten natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMaar 't is ne rode hé, en dan nog met al die echte motorsport dingen erop. Ik geef ze allemaal het nakijken!!!
Comment
-
Comment
Comment