Hij had een 'man bun', vond het al een verdacht type
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alpine A110 (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenHij had een 'man bun', vond het al een verdacht type
De Alpine bedoel ik natuurlijk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Waar zag je hem ?
De Alpine bedoel ik natuurlijk2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenNot bad maar kheb het meer voor de oldtimer dan deze en 60K voor zo'n wagen vind'k erover.
Die 60k was de Première Edition, 'basis'versie zal rond 50k liggen (maar dan zonder de 18', carbon, etc.)2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
Is het prijsniveau van de Alfa 4C.
Die 60k was de Première Edition, 'basis'versie zal rond 50k liggen (maar dan zonder de 18', carbon, etc.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenSlecht geinformeerde Alpine-advisor. Deze motor is een nieuw ontwerp speciaal gemaakt voor de komende Megane RS.
Comment
-
Autosalon Brussel, vanaf vandaag open voor het publiek, dus ga gerust passen
Ik dacht dat die motor dezelfde is als degene die nu in de Espace zit, enkel met een beetje meer vermogen...
Comment
-
Ik heb momenteel twee wagens op mijn shortlist. De Alpine A110 en een MX-5 2.0 sport. Beide totaal andere wagens waar 1 ding primeert. Rijplezier. Dat zijn dus twee wagens waar ik ga proefzitten.
En geloof het of niet, als ik er nipt niet in zou passen ga ik twee dingen doen. Mijn eetgewoonte aanpassen en aan sport gaan doen. Dan hoop ik binnen het jaar 25kg kwijt te zijn. Geeft toch een beetje aan hoe zot ik ben van die twee wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenAls je moet krimpen, dàn heb je een probleem!
Comment
-
Is het prijsniveau van de Alfa 4C.
Die 60k was de Première Edition, 'basis'versie zal rond 50k liggen (maar dan zonder de 18', carbon, etc.)
Alfa 4C of dit? Ik zou het wel weten...
Comment
-
Lees juist dat het inderdaad dezelfde motor is als Megane RS maar... 70Nm minderkoppel. Heeft iets met de versnellingsbak te maken die men qua gewicht te zwaar vond voor de A110 waardoor men een exemplaar monteerde dewelkeminder koppel kon verteren. Verschil zou anders 50 kg geweest zijn.
Ook de Espace deelt deze motor dus, maar beetje beetje getemperd.
Comment
Comment