Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Autosalon Brussel, vanaf vandaag open voor het publiek, dus ga gerust passen
Denk wel da'k erin zou passen. Vind het een tof sportwagentje maar is niks voor mij. Ik lees er graag over, bekijk hem graag, zou er wel eens een ritje willen mee doen,... maar om er dagelijks mee te rijden zou ik in feite nooit een sportauto kopen.
Ik dacht dat die motor dezelfde is als degene die nu in de Espace zit, enkel met een beetje meer vermogen...
Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.
Ik heb momenteel twee wagens op mijn shortlist. De Alpine A110 en een MX-5 2.0 sport. Beide totaal andere wagens waar 1 ding primeert. Rijplezier. Dat zijn dus twee wagens waar ik ga proefzitten.
En geloof het of niet, als ik er nipt niet in zou passen ga ik twee dingen doen. Mijn eetgewoonte aanpassen en aan sport gaan doen. Dan hoop ik binnen het jaar 25kg kwijt te zijn. Geeft toch een beetje aan hoe zot ik ben van die twee wagens.
Lees juist dat het inderdaad dezelfde motor is als Megane RS maar... 70Nm minderkoppel. Heeft iets met de versnellingsbak te maken die men qua gewicht te zwaar vond voor de A110 waardoor men een exemplaar monteerde dewelkeminder koppel kon verteren. Verschil zou anders 50 kg geweest zijn.
Ook de Espace deelt deze motor dus, maar beetje beetje getemperd.
Comment