Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-AMG G63 (2018)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21

    Comment


    • #22
      zuiver visueel is de oude toch knapper, imo

      Comment


      • #23
        Wat me steeds opvalt bij de nieuwe G-klasse is hoe diep die door zijn achtervering zakt bij het accelereren, alsof die gaat opstijgen.

        Comment


        • #24
          ...zoals een 126 op 00:21



          en das dan nog maar een 280se

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            ...zoals een 126 op 00:21



            en das dan nog maar een 280se
            Nen 280SE heeft mijne pa nog gehad vroeger. Eén van de sjiekste benzen die hij ooit heeft gehad. Alhoewel die 2 BAR8's

            Comment


            • #26


              Comment


              • #27
                VERLENGDE G MET OPEN LAADBAK

                BRABUS 800 ADVENTURE XLP IS 800 PK STERKE AANDACHTSTREKKER

                De Duitse tuner Brabus presenteert in Genève een nieuw bewijsstuk van zijn obsessie met de G-klasse. Het bedrijf trekt alvast het doek van de Brabus 800 Adventure XLP, een 800 pk sterke pick-up op basis van de nieuwe G-klasse.

                De Brabus 800 Adventure XLP is een op de 63 AMG-versie van de G-klasse gebaseerde pick-up en krijgt geheel volgens Brabus-traditie een extra krachtige aandrijflijn. De 4,0-liter V8 die in de 'reguliere' Mercedes-AMG G63 goed is voor 571 pk en 760 Nm levert in Brabus' creatie 801 pk en 1.000 Nm. Met dat vermogen sprint de G-met-open-laadbak in 4,8 seconden naar een snelheid van 100 km/h. De topsnelheid is begrensd op 210 km/h.

                Die relatief bescheiden topsnelheid - een standaard G63 haalt een snelheid van 220 km/h en dendert met het optionele AMG Drivers Pack door tot 240 km/h - houdt verband met het schoeisel dat AMG de pick-up meegeeft. De 800 Adventure XLP staat namelijk op een set offroadbanden. Daarbij heeft de G een speciaal onderstel, waardoor de bodemvrijheid toeneemt tot maar liefst 49 centimeter. De verbouwde G-klasse is verder voorzien van een kunststof stellage op het dak, waarop onder meer een set verstralers een plek heeft gekregen. Om de G-klasse tot pick-up te kunnen ombouwen, heeft Brabus de wielbasis van de offroader met maar liefst een halve meter moeten verlengen. De afstand tussen voor- en achteras bedraagt nu 3,39 meter. De auto zelf is met een lengte van 5,31 meter net geen 69 centimeter langer dan het origineel. Om gewicht te besparen, heeft Brabus voor de wanden van de laadbak koolstofvezel gebruikt.

                De prijs al dit moois: ruim € 575.000, exclusief belastingen... Wél krijg je er voor dat geld van Brabus standaard een drone bij, want dat is anno 2020 natuurlijk wel zo hip.




















                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                Comment


                • #28
                  Fiscaal interessant in België

                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment


                  • #29
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                    Comment


                    • #30
                      Living with an AMG G63 - what I loved... and hated!

                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                      Comment


                      • #31
                        2021 Mercedes-AMG G63 - Review / Test

                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • #32
                          MERCEDES G63 AMG LUMMA CLR 770, breder dan BREED

                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • #33
                            My New AMG G63 From Factory to Delivery!

                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • #34


                              hm, das knap gefilmd

                              Comment


                              • #35
                                Mercedes-AMG G63 by Urban Automotive rijtest

                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                Comment


                                • #36
                                  DIT IS DE MERCEDES-AMG G63 4X42!

                                  LAAT IN HET KWADRAAT

                                  ​Mercedes-Benz brengt één van de gestoordste varianten van de G-klasse terug: de 4x4². Alsof dat nog niet genoeg is, wordt de extra wagenhoogte nu gecombineerd met AMG-kracht. Dit is de Mercedes-AMG G63 4x4²!


                                  Voordat we ervan langs krijgen: inderdaad, deze auto wordt niet vandaag onthuld. Dat gebeurde al eerder, maar gehuld in de nevelen die bij een exclusieve klantenpresentatie horen. Die nevelen beginnen op te trekken, dus vandaar dat we nu toch een blik werpen op de auto die eerder al meerdere malen op spionagebeelden voorbijkwam. Het gaat om een herinterpretatie van de ‘oude’ 4x4² (‘4x4 kwadraat’ of, in het Engels, ‘4x4 squared’), die in 2015 als één van de knotsgekke uitzwaai-edities werd gepresenteerd.

                                  Portaalaandrijving

                                  Het 4x4²-recept blijft in principe hetzelfde. Dat betekent dat ook de nieuwe versie nóg hoger op zijn poten staat. Dankzij portaalassen is dat opnieuw niet alleen show, maar levert het daadwerkelijk meer ruimte onder de auto op. 11,3 centimeter extra, volgens onze collega’s van AutoExpress. De wielen meten 22-inch en zijn evengoed gehuld in een enorme plak rubber, zoals dat hoort bij zo’n echte off-roader. Uiteraard gaat het om vijf exemplaren, want op de achterklep treffen we ook zo’n enorme hoepel aan. Hij gaat daar half verscholen achter een unieke, exclusieve 4x4²-plaat, uiteraard van carbon. Onder de bumper treffen we nog een extra bumperbalk aan en de wielkasten zijn flink breder dan normaal. Daar maakt deze über-G geen geheim van, want de verbredingen zijn er simpelweg in het zwart ‘tegenaan geplakt’.

                                  Bpm

                                  Het grote verschil met de vorige G-klasse 4x4² is de motor. Anders dan voorheen is het nu namelijk geen G500, maar een G63. Jawel: dit nu meer dan 2 meter hoge gevaarte wordt aangedreven door een biturbo-V8 met 585 pk. Van 0 naar 100 moet daarmee in zo’n 5 tellen achter de rug zijn. Iets minder snel dan bij een reguliere G63, maar voor zo’n gevaarte natuurlijk bizar snel. De G63 4x4² is in hoge mate naar wens samen te stellen en blijft altijd erg exclusief. Dat blijkt al uit het exclusieve karakter van de lancering, maar wordt ook bevestigd door de mededeling dat deze auto ‘de laatste van zijn soort’ is en slechts korte tijd beschikbaar zal zijn. Wat hij kost? Dat zul je als potentiële klant zelf moeten navragen. Dit weten we wel: met een officiële CO2-uitstoot van 456 gram per kilometer dient de Nederlandse koper rekening te houden met 140.500 euro aan bpm…

                                  Bron: Autoweek

















                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                  Comment


                                  • #37
                                    Zalig hok.

                                    Die bpm
                                    BMW X5 45e

                                    Comment


                                    • #38
                                      Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Zalig hok.

                                      Die bpm
                                      En dan hier maar klagen

                                      Mercedes-AMG G 63 4x4² (2022) | So fährt sich das 585 PS V8-Gelände-Monster



                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment


                                      • #39
                                        The 2023 Mercedes-AMG G63 4x4 Squared Is a $350,000 Luxury Monster Truck

                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                        Comment


                                        • #40
                                          Mercedes-AMG G63 4X4 Squared

                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X