Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X1 - Facelift (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik had echt geen Q3 voor een X1 laten staan.
    Heb nu al wat km's met een 2.0i xDrive gedaan. De zf bak is hemels maar het geheel kan niet tippen aan de stoelen en kwaliteit van het interieur in de Q3.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Dat durf ik tegen te spreken.

Ik heb beiden vrij uitvoerig gereden en de sportstoelen in de BMW zijn zeker evenwaardig aan die in de Audi.
      De standaard stoelen van BMW en Audi zijn altijd al bagger geweest.
      Vandaar dat een sportline of een Xline met sportzetels bovenaan op mijn optielijst stond.
      Omdat ik eens geen chrome afwerking wilde deze keer, dus voor de sportline gegaan.

De afwerking van de Audi is ook zeker top, maar het voelt toch allemaal net ietsje plastiekeriger aan.
      Je kan het Q3 dashboard echt niet vergelijken met dat in een A6 of Q8 hoor. Enkel qua looks wel.
      Je merkt wel dat het dashboard van de Audi veel moderner is uiteraard, maar dat heeft voor mij de zaak toch niet kunnen doen overhellen.

Maar het zijn allemaal details natuurlijk.
      Het was vooral toch de motor/versnellingsbak combinatie die me tegenviel bij de Audi.
      Ik had hem eerst gekozen, nadat ik een benzine versie had test gereden, maar na ook een testrit met de 35tdi in een Sportback, ben ik afgehaakt.
      De diesel draait echt niet mooi, en de automaat schakelt vooral bij weg rijden heel traag.

We waren met 4 collega's die allemaal voor een Q3 gingen, vanwege het toch wel érg gulle lease aanbod, maar er schiet er na de testritten nog maar eentje van over ;-)
      Ik ben voor de X1 gegaan, Eentje voor de Tiguan allspace handgeschakeld, en derde voor een DS7.

Toekomst zal uitwijzen wie het meest tevreden is zeker? ;-)

Een straf zal het zeker niet zijn om met deze wat km's te vreten.

Comment

Congratzz! Ideale auto om Duitsland en Polen te doorkruisen
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Thx, wel eens benieuwd naar de kleur in combinatie met de shadowline trouwens.
          Wilde eerst nog voor het wit metallic gaan, maar dan vond ik hem toch net iets te vrouwelijk

Comment

Je zult je keuze niet beklagen. 95.000km ver en nog nooit spijt gehad van mijn keuze. Nog 85.000 te gaan

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Comment

Ook steeds meer overtuigd van mijn keuze.
              Nieuwe 18d heeft ook de dubbele pijpjes achter, wat hem toch net wat meer sporty maakt ;-)

Wat ik wel jammer vind, is dat BMW de rode dashboard verlichting niet behouden heeft.
              Dat doet in de X1 toch wel wat cheap aan, als ze verlicht zijn, vind ik persoonlijk.
              Dit konden zo tellers uit een Ford Focus zijn, met die witte letters en oranje naalden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Ook steeds meer overtuigd van mijn keuze.
                Nieuwe 18d heeft ook de dubbele pijpjes achter, wat hem toch net wat meer sporty maakt ;-)

Wat ik wel jammer vind, is dat BMW de rode dashboard verlichting niet behouden heeft.
                Dat doet in de X1 toch wel wat cheap aan, als ze verlicht zijn, vind ik persoonlijk.
                Dit konden zo tellers uit een Ford Focus zijn, met die witte letters en oranje naalden.
                Heb je daar foto van hoe het er nu uitziet?
                Heb je ook een versie met de nieuwe achterlichten? Ik vind die wel heel knap irl

Comment

Ja het zal uiteraard de versie 2020 zijn, in Sportline uitvoering met shadowline.
                  Nog wel even getwijfeld aan de X line, maar ik wilde sowieso sportzetels. En de Xline vind ik toch nét iets te veel bling bling hebben in de nieuwe uitvoering.

Op dit filmpje kan je de tellers goed zien op 10:30. Achterkant verschillende malen zichtbaar.
                  Ook één van de weinige filmpjes waar je het business navigatie systeem een beetje degelijk kan zien.

ISCRIVITI AL CANALE per supportare il mio lavoro!Tutte le foto su Instagram: https://bit.ly/2Qm24klBlog: www.drivezone.itBMW X1 2020 by: https://www.nanninem...

Comment

Ja het zal uiteraard de versie 2020 zijn, in Sportline uitvoering met shadowline.
                    Nog wel even getwijfeld aan de X line, maar ik wilde sowieso sportzetels. En de Xline vind ik toch nét iets te veel bling bling hebben in de nieuwe uitvoering.

Op dit filmpje kan je de tellers goed zien op 10:30. Achterkant verschillende malen zichtbaar.
                    Ook één van de weinige filmpjes waar je het business navigatie systeem een beetje degelijk kan zien.

https://www.youtube.com/watch?v=8UClhB8fY_A
                    Die tellers vind ik wel een verbetering tov nu. Dat oranje ben ik niet persé fan van. Wit ziet er moderner uit

Comment

Zo zie je maar, over smaken en kleuren .

Ik vond de rode tellers net een trademark van BMW, maar het is nu ook niet dat het een afknapper is voor mij.

Comment

Ik ondervind dat met het ouder worden (en het zicht dat er niet beter op wordt ) de oranje/rode tellers van BMW moeilijker leesbaar worden 's nachts.
                        For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                          Ik ondervind dat met het ouder worden (en het zicht dat er niet beter op wordt ) de oranje/rode tellers van BMW moeilijker leesbaar worden 's nachts.
                          Daarvoor ben ik een jaar of 3 geleden ook bifocaal gegaan ;-)
                          Verzicht is nog altijd geen probleem, maar ook behoefte aan een leesbril voor de kleinere letters en cijfers.

Comment

Op de velgen en de kleur na, dezelfde configuratie als de mijne.

Ik ga er wel mee kunnen leven ;-)

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Al een eerste staaltje van BMW prijzen gekregen.

Ik was eigenlijk bij mijn configuratie, de rubberen matten en koffermat vergeten.
                              Die bestel ik altijd standaard, vanwege ons "outdoor" leventje buiten de werkuren.
                              Kostprijs bij BMW 235€

Online precies de helft

Dat wordt deze keer dus geen OEM.

Comment

rubber matten...

geen fetish maar ik vind het gewoon mooi, wel de passende, niet die van den aldi, en erg praktisch...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Heb nu al wat km's met een 2.0i xDrive gedaan. De zf bak is hemels maar het geheel kan niet tippen aan de stoelen en kwaliteit van het interieur in de Q3.
                                  In de 2.0i xDrive zit dan ook niet de 7 AT van ZF maar de 8 AT van AW uit Japan…

Vergissen is menselijk, want er bestaan voor de X1, dan ook 5 totaal verschillende automaten, van 3 verschillende fabrikanten voor de X1….

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

In de 2.0i xDrive zit dan ook niet de 7 AT van ZF maar de 8 AT van AW uit Japan…

Vergissen is menselijk, want er bestaan voor de X1, dan ook 5 totaal verschillende automaten, van 3 verschillende fabrikanten voor de X1….
                                    Dat is een nieuwtje, waar is dat goed voor?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
                                      Heb je een fotootje of topic van de jouwe Namaz?

Comment

Heb je een fotootje of topic van de jouwe Namaz?
                                        Is de mijne niet, maar van een collega. één van de laatste pfl's gebouwd.

Comment

Welke uitvoering en specs?

Comment

Working...
                                          X