Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bericht is al outdated, die info stamde van enkele maanden geleden (lente 2007), nu heet 't al "het wordt september 2008". Decanck Tielt. (of hoe je 't ook schrijft)
Bij garage Beerens in Antwerpen , garage Mertens is St Niklaas , garage Latem-motors in St Martens-latem en in het Audi-centrum in Kortenberg zeggen ze nochtans : bestellen vanaf eind december 2007 en levering eerste kwartaal 2008 .
Ben gisteren bij de bandencentrale gaan vragen wat het prijsverschil is tussen 17 " en 18 " banden .
Omdat ik nog twijfelde wat ik zou nemen als ik mijn A5 bestel . ik was niet van plan om mij blauw te betalen aan banden want ik verslijt elk jaar 4 tot 6 banden
Continental sport contact 2 245 / 45 / 17" = 191 €
Continental sport contact 2 245 / 40 / 18" = 211 €
20 € verschil daar kan ik mee leven ( dacht dat het veel meer ging zijn , 60 € ofzo )
Bij garage Beerens in Antwerpen , garage Mertens is St Niklaas , garage Latem-motors in St Martens-latem en in het Audi-centrum in Kortenberg zeggen ze nochtans : bestellen vanaf eind december 2007 en levering eerste kwartaal 2008 .
We zullen zien eind dit jaar wie er gelijk had
Ik hoop dat jij gelijk krijgt! Zo'n mooie auto, die wil ik wel wat méér zien in 't straatbeeld, en de 2.0 TDI zal daar uiteraard 'n ferme boost aan geven.
Een A5 met 20" niet hard? Zelfs de A6 rijdt POKKEdroog en eigenlijk véél te hard om nog "goed" te zijn, op 20". Ik heb de A5 3.0 TDI gereden op 19" en vond dat, b.v. in vergelijking met mijn E46 op 18" of met een E65 op 20", al bijna teveel van 't goeie. Zeer hard en droog, en nog maar weinig comfort over, in vergelijking met die twee Bimmers b.v. Ik zou 20" zeker niet aanraden op 'n A5, zelfs niet op een A6 (hoe mooi 't ook is), tenzij je resoluut voor de looks gaat en daar serieuze comforttoegevingen voor wil doen.
Een A5 met 20" niet hard? Zelfs de A6 rijdt POKKEdroog en eigenlijk véél te hard om nog "goed" te zijn, op 20". Ik heb de A5 3.0 TDI gereden op 19" en vond dat, b.v. in vergelijking met mijn E46 op 18" of met een E65 op 20", al bijna teveel van 't goeie. Zeer hard en droog, en nog maar weinig comfort over, in vergelijking met die twee Bimmers b.v. Ik zou 20" zeker niet aanraden op 'n A5, zelfs niet op een A6 (hoe mooi 't ook is), tenzij je resoluut voor de looks gaat en daar serieuze comforttoegevingen voor wil doen.
nee, ik 20inch ook niet, maar 19 in gewoon perfect.
En een A5 mag je niet gaan vergelijken met een A6 IMHO. Is een héél andere wagen.
Ik vond de A5 net vrij comfortabel ! Er zat wel geen sportophanging onder ...
Ik vond de A5 very similar aan de A6, qua ride comfort. Beide met sportophanging.
Zelf zou ik waarschijnlijk ook voor 19" gaan op de A5, maar dan 'n ander velgje dan die die je optioneel kan krijgen, want die vind ik helemaal zo knap niet.
Enfin, ik moet nog altijd op zoek naar 19" voor 'n kennis van me z'n A5! En ik wacht op de details van de velgafmetingen (hoogte, breedte, offset ... liefst van de 18" of 19" modelletjes). Zijn er Audi-kenners in de zaal die me verder kunnen helpen?
Ik vond de A5 very similar aan de A6, qua ride comfort. Beide met sportophanging.
Zelf zou ik waarschijnlijk ook voor 19" gaan op de A5, maar dan 'n ander velgje dan die die je optioneel kan krijgen, want die vind ik helemaal zo knap niet.
Enfin, ik moet nog altijd op zoek naar 19" voor 'n kennis van me z'n A5! En ik wacht op de details van de velgafmetingen (hoogte, breedte, offset ... liefst van de 18" of 19" modelletjes). Zijn er Audi-kenners in de zaal die me verder kunnen helpen?
nee, ik 20inch ook niet, maar 19 in gewoon perfect.
En een A5 mag je niet gaan vergelijken met een A6 IMHO. Is een héél andere wagen.
Ik vond de A5 net vrij comfortabel ! Er zat wel geen sportophanging onder ...
vooledig mee eens, ik heb hem ook gereden met 19'' zondersportophanging en vond dit zeer te doen. 't is m.i. maar waarmee je het vergelijkt en wat ge gewoon zijt.
Comment