Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hyundai i20 (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenI20N met sper bitteden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Hyundai i20 vs. Ford Fiesta
First place: Hyundai i20
This i20 represents a massive improvement from Hyundai. It just edges the Fiesta here on account of its superior practicality and lower running costs, because otherwise the two models are difficult to split. The Hyundai rides better, but the Ford is still the better car to drive. Strong connectivity and good safety tech in affordable SE Connect trim mean this is now a serious supermini contender.
Second place: Ford Fiesta
Mild-hybrid power has improved the Fiesta. For similar money it’s faster than the i20, but not quite as economical – even if its lower CO2 emissions mean it’ll be the cheaper company car. The infotainment system is great, it’s superb fun to drive, and the ride and refinement are sound, but the Ford’s relative lack of practicality and equipment count against it, even if it is still a superb supermini.
Complete test: [www.autoexpress.co.uk]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Rijdt heel volwassen.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenRijdt heel volwassen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Geen van beide maar van Franse, Nederlandse en Engelse journalisten die dezelfde mening hebben.
Heeft de ruimte, opties en afwerking van een klasse hoger en rijdt ook zo.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenGeen van beide maar van Franse, Nederlandse en Engelse journalisten die dezelfde mening hebben.
Heeft de ruimte, opties en afwerking van een klasse hoger en rijdt ook zo.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment