Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota GR86 (2021)
Collapse
X
-
Vandaag eens naar de Toyota dealer in Eindhoven gereden. Stond een mooie in rood metallic. Effe in gaan zitten. Paste als een handschoen. Wat een zalige wagen is dat. Maar blijkbaar orders van Toyota Nederland dat die niet geëxporteerd mogen worden. Eén Europa. Begrijpe wie kan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVandaag eens naar de Toyota dealer in Eindhoven gereden. Stond een mooie in rood metallic. Effe in gaan zitten. Paste als een handschoen. Wat een zalige wagen is dat. Maar blijkbaar orders van Toyota Nederland dat die niet geëxporteerd mogen worden. Eén Europa. Begrijpe wie kan.
Comment
-
-
Toyota GR86 erhält in Japan eine Reihe von neuen TRD-Teilen
Lust auf weitere Möglichkeiten zum Tunen des Sportcoupés?
https://de.motor1.com/photo/7039125/...en-trd-teilen/
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
En toen zag ik dit. Blijkbaar zijn er nogal wat problemen met een hoop auto's. De siliconen die gebruikt werden om de carterpan te dichten met het motorblok blijkt nogal kwistig aangebracht te zijn waardoor het teveel terecht komt in de motor. Dit kan leiden tot een olietekort in de motor, oververhitting, motor die in de soep draait en er zijn zelfs een aantal gevallen bekend van wagens die in de fik zijn gevlogen.
Comment
-
Dat zullen ze toch moeten oplossen bij Toyota en ze hebben er ook niet allemaal last van. Ik zou deze video in ieder geval onthouden en eventueel al eens naar de dealer sturen
Van de andere kant goed dat je het nu al weet zodat ze daar nadien niet kunnen doen alsof hun neus bloedt.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEerlijk gezegd zou ik liever de aankoop annuleren, maar dat zal niet gaan waarschijnlijk. Laat iemand anders maar proefkonijn spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEerlijk gezegd zou ik liever de aankoop annuleren, maar dat zal niet gaan waarschijnlijk. Laat iemand anders maar proefkonijn spelen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
Comment