Mededeling
Collapse
No announcement yet.
alveringem 21september 2008
Collapse
X
-
Vorig jaar was het zo dat er een toertje gereden werd met alles en dat ze ook in het centrum van Alveringem uitgestald stonden langs de verschillende ingangswegen naar de kerk. Bij de toer passeerden ze dan een soort tribune en werd het voertuig becommentarieerd door een speaker als ik het me goed herrinner van vorig jaar.
Mvg
Een inwoner
Comment
-
ja, echt de moeite waard.
eerst staan alle autos in gans het dorp op de straten geparkeerd en kan je vrij fotograferen (tijd genoeg hoor),
ddan in de namiddag vertrekken alle autos voor een rondrit, (jen kan ze als toeschouwer allemaal zien vertrekken), en iets later rijden ze het dorp weer binnen. daar staat een man met een micro die bij alle chauffeurs gaat en vraagt welke auto en van welk jaar het is, en dan rijd die auto door. zo was het tenminste vorig jaar.
op 1 straat worden een heleboel tafeltjes gezet en daar is eren BBQ aan de gang (weet niet of het enkel voor deelnemers of ook voor toeschouwers was). verder staan ook alle terrasjes uit. echt de moeite waard. die straten worden wel afgezet voor het gewone verkeer. t is geen specifieke meeting, elke oldtimer is toegelaten, en dat is het leuke.
of je nu ford, opel, VW, of frans rijd, alles is welkom (heb liever zo een sfeer dan specifieke merkmeetings).
Hopend op goed weer natuurlijk, anders is daar niet veel te doen
de fotos van vorig jaar:
Comment
-
Ik vind het wel een leuke meeting, dus ik zal er in ieder geval ook terug bij zijn ...
Groeten
DeLoreanBijgevoegde BestandenThe way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Ik ben net terug en ik vond het echt wel de moeite.
Door het mooie weer was er veel volk en is er een echte gezellige sfeer. Ik was ook blij omdat er veel "gewone" oldtimers stonden en niet alleen sportwagens. Veel Opel, Citroën, Renault...
Leuk.
Degene die nog niet weten wat te doen deze middag: tis een aanrader!
Comment
-
t was er gezellig, heeeeeeeeeel mooi weer, mooie opkomst. vond het iets minder druk dan vorig jaar
hier zijn de fotos
en dit was dan ook de afsluiter van het jaar. de capri gaat nu vermoedelijk op rust, en als alles loopt zoals gepland zien jullie deze niet meer terug voor een paar jaar. er wordt een andere capri opgebouwd en deze gaat in grondige restauratie
Comment
Comment