Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
post hier een foto van je eerste wagen topic
Collapse
X
-
mijn eerste se, een opel ascona 1.6SV, kolere, dat ding ging vooruit. heb die gekocht als eerste wagen en had al een kapotte koppaking (dronk water en olie, maar geen benzine). na 4jaar reed die nog steeds hetzelfde rond, waarom de motor openhalen als die goed gaat. verbruikte gemiddeld 7liter/100km en elke 1000km 2liter water en 1liter olie.
dus elke 5000km eens olie opdoen, olie heb ik nooit moeten aflaten
Comment
-
vette ascona!
m'n oom die een garage heeft, heeft in de jaren negentig er zo eens een vijftal gekocht in een lot. Heeft er twee of drie van kunnen overhouden, als vervangwagen. Heb eens met eentje een paar dagen rondgereden (was wel de diesel), dat was plezier
een lange pook, met zeeeer veel speling op, een keiharde koppeling, bijna gaten in de vloer ... een echte stoof__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenvette ascona!
m'n oom die een garage heeft, heeft in de jaren negentig er zo eens een vijftal gekocht in een lot. Heeft er twee of drie van kunnen overhouden, als vervangwagen. Heb eens met eentje een paar dagen rondgereden (was wel de diesel), dat was plezier
een lange pook, met zeeeer veel speling op, een keiharde koppeling, bijna gaten in de vloer ... een echte stoof
en het is inderdaad ne leuke wagen
kherken de mijne derin :p
behalve et dieselfeit
Comment
-
my first love
wel immens veel miserie mee gehad maar toch...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk Berichten
mijn eerste auto,al 33 jaar in mijn bezit
Respect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door volonte Bekijk Berichtenmy first love
wel immens veel miserie mee gehad maar toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenprachtig!
welkom hier!
ga je naar de jaarlijkse jap-meeting in NL?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDie Saab
Specs? En wat was eraan?
Ik heb hem dan weg gedaan omdat de turbo en even daarna de benzinepomp het begeven heeft de koppeling was ook op zijn einde aan het geraken, was nog nooit vervangen geweest en de vering was ook nog nooit vervangen en was echt wel op na 400.000 kms, voor de rest was em nog redelijk goed denk ik, zag er echt nog nieuw uit, paar krassen op de bumpers, maar voor de rest was hij perfect, zowel buiten als binnen... heb waarschijnlijk binnenkort men tweede saab
moet nog besteld worden...
groeten remke
Comment
Comment