Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Investeringen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobom'n camper, geen foto want die hebben jullie al tot den treure moeten zien
gekocht voor 3000, verkocht voor 4000 na 1 jaar en goeie 7000 km verder
en nu jullie
Kristal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobozoals hem en iedereen die het zich kan permiteren en graag oldies zietHelaas geldt enkel het laatste voor ons
Qua investering dan : Spider voor 500 euro aangekocht en nu is ze verzekerd voor 22.000 . Mooie winst , weliswaar op 27 jaar tijd , maar goed
Kristal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750Qua investering dan : Spider voor 500 euro aangekocht en nu is ze verzekerd voor 22.000 . Mooie winst , weliswaar op 27 jaar tijd , maar goed
Kristal
een lange liefde brengt blijkbaar goed geld op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniJe begrijpt me verkeerd.
ik bedoel dat je moet uitkijken op de 2°handsmarkt en dat je zo "koopjes" kan doen. als je lang genoeg zoekt kom je altijd wel ergens ééntje tegen tegen een lage prijs.
Ik weet kevertjes staan van 18.000€ en evengoed ergens aan 4.500€ Normale prijs schommeld rond de 7000€ momenteel. dus als je ééntje op de kop kan tikken voor 4.500€ ga je e rlate rnormaal gezien geen spijt van hebben. Veel hangt af van de financiele toestand van de verkoper. als hij dringend weg moet, kan je koopjes doen. staat hij niet in de weg, kan hij vragen wat hij zelf wilt.
Jij ziet het gewoon als een leuk extraatje , zoals Bobo en nog wel een paar anderen ( Rara) . En dat is naar mijn mening de enige goede manier om het te bekijken . Een investering is een zwaar beladen woord
Kristal
Comment
-
een oldtimer koop je uit liefde toch en niet omdat je denkt /hoopt dat hij binnen X aantal jaar meer geld zal waard zijn
als je geld over hebt en je wil beleggen zonder op de beurs te spelen koop u een eigendom om te verhuren he
die eigendom blijft zijn waarde houden en zal zelfs stijgen in waarde...
en de huur die je ontvangt is leuk meegenomen
Comment
-
Howhow, ik ben helemaal niet van plan een handeltje te beginnen hoor.
Maar ik heb nu gewoon de laatste week van 2 verschillende mensen gehoord: "had ik toen die wagen maar gekocht, ik wou hem kopen, maar heb het niet gedaan en nu is ie zoveel meer waard"
Als er morgen iemand mij verteld dat een wagen die ik doodgraag zie een serieuze prijsstijging tegemoet gaat zal ik niet lang twijfelen om hem te kopen.
Dus als iemand mij kan vertellen dat een 190 Evo over 3 jaar 100k waard is ipv de 30-40 nu, ga ik morgen ff de formaliteiten op de bank regelen
Of Plymouth Sattelite Suburbans die plots 20k waard worden enzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldwat?
Neen serieus, als dat écht zo is kom ik die bak morgen halen.
...owh, wacht, die is 5m70 lang ofzo zeker, dat past niet op de aanhanger denk ik
Comment
Comment