Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mustang,ik wil mijn maat een Petronix doen plaatsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mustang,ik wil mijn maat een Petronix doen plaatsen

47 j oud en zonder vacuumvervroeging,motor 289.
    De dual points heb ik al veranderd naar 1.Na enkele honderden km draait de motor weer vierkantig en de auto vertrekt niet goed vanuit ralenti.Puntjes zijn ingebrand.Met een stroboscooplamp heb ik alle bougiekabels eens afgetast op onregelmatige vonk,ge kunt dat niet zien.Mss slijt bij een 8 cilinder de platins 2 maal vlugger als een 4 cilinder.
    100 à 150 € kost zo'n Petronix.Versleten nokjes van verdeleras vervallen en correct ontstekingstijdstip zou in deze moderne tijd toch normaal moeten zijn.
    Er is 1 waarschuwing;bij verkeerde ontstekingsvolgorde zou het spul stukgaan.Of was het verkeerd aansluiten?
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Met een elec. ontsteking kun je niet misgaan. Ik heb er op mijn Datsun 260z eens steken sinds anderhalf jaar. Geen pertronics, maar een elec. ontsteking van een later model. Beste investering ooit, plus je hoeft die punten niet meer te vervangen.Doen zou ik zeggen. Gewoon de instructies volgen

Comment

Working...
    X