47 j oud en zonder vacuumvervroeging,motor 289.
De dual points heb ik al veranderd naar 1.Na enkele honderden km draait de motor weer vierkantig en de auto vertrekt niet goed vanuit ralenti.Puntjes zijn ingebrand.Met een stroboscooplamp heb ik alle bougiekabels eens afgetast op onregelmatige vonk,ge kunt dat niet zien.Mss slijt bij een 8 cilinder de platins 2 maal vlugger als een 4 cilinder.
100 à 150 € kost zo'n Petronix.Versleten nokjes van verdeleras vervallen en correct ontstekingstijdstip zou in deze moderne tijd toch normaal moeten zijn.
Er is 1 waarschuwing;bij verkeerde ontstekingsvolgorde zou het spul stukgaan.Of was het verkeerd aansluiten?
De dual points heb ik al veranderd naar 1.Na enkele honderden km draait de motor weer vierkantig en de auto vertrekt niet goed vanuit ralenti.Puntjes zijn ingebrand.Met een stroboscooplamp heb ik alle bougiekabels eens afgetast op onregelmatige vonk,ge kunt dat niet zien.Mss slijt bij een 8 cilinder de platins 2 maal vlugger als een 4 cilinder.
100 à 150 € kost zo'n Petronix.Versleten nokjes van verdeleras vervallen en correct ontstekingstijdstip zou in deze moderne tijd toch normaal moeten zijn.
Er is 1 waarschuwing;bij verkeerde ontstekingsvolgorde zou het spul stukgaan.Of was het verkeerd aansluiten?
Comment