Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet er iemand hoe ik op de juiste manier de ATF olie van mn W124 kan controleren?
Ik heb gehoord, doe dit met koude motor, anders zit de olie overal in, en kan je niet juist peilen omdat deze dan niet te zien is op het peilstok, of omdat deze onder het MIN streepje staat. Ik heb ook gehoord, peil bij een warme motor in D stand met de handrem op.
Wat is nu de juiste uitleg?
normaal de motor starten, even door alle versnellingen gaan zodat de olie net overal in de versnellingsbak zit, en dan peilen
Heerlijke woon-werk verkeer kar. (enkel de automaat ontbreekt nog)
Maar idd dat spatbord.. En passagierszetel is blauw?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Heerlijke woon-werk verkeer kar. (enkel de automaat ontbreekt nog)
Maar idd dat spatbord.. En passagierszetel is blauw?
Zie je toch vaak, ze vinden geen zonder turbogat en plaatsen dan één met, die je meer tegenkomt (spatborden zijn erg gegeerd wegens gekende roest).
De passagierszetel is ook grijs, maar toont wat verkleurd op die foto door de lichtinval. Ik heb hetzelfde interieur en soms vanuit een bepaalde hoek lijkt dat op blauw.
Deze lijkt helemaal op de mijne buiten manueel en propere spatborden .
De zetels van m'n vorige waren ook in dat kleur, en aan de kant van de deuren waren de zijkanten ook blauw verkleurd door de zon.
Zou ook kunnen, wel handig heb je na een paar jaar een nieuw interieurkleurtje .
Niet echt, want 't is enkel aan de kant van de ramen (en enkel dat zacht stof van de zijkanten, niet de 'harde' stof van de zetels zelf).
Ik denk first owner (oudere man achter 't stuur)
Comment